Tävling!



Är du i behov av snygga och riktigt bra sminkborstar? Då är den här tävlingen DEFINITIVT något för just dig! Du kan nämligen vinna ett "Make me up"-kit med sminkborstar från Sigma Beauty! Du får själv välja vilken färg du vill ha; svart, lila, turkos eller rosa. Själv har jag ett kit i svart och är jättejättenöjd! För att vara med och tävla följer du reglerna nedan:

1. Gå in och gilla detta inlägg på bloglovin. (Har du inte bloglovin kan du tipsa om tävlingen på facebook istället.)
2. Skriv i en kommentar i detta inlägg varför just du vill vinna.
3. För extra chans att vinna kan du lägga till mig på bloglovin, och även skriva ett inlägg om mig i din blogg. (skriv även ifall du gjort något av detta i kommentaren du ska skicka, inlägget ska vara länkat)

Sen säger jag bara lycka till! Vinnaren väljs ut sista juni (30/6) Ni har alltså en vecka på er bara för detta underbara kit! Och ni vet vad man säger: Ditt smink är bara så bra som dina borstar!


Välj en valfri färg; svart, lila, rosa eller turkos.

Hejsan hoppas att allt är med dig! :)

Hoppas du får en fin midsommar, kram http://zirres.blogg.se/ .

Vill vinna rosa, skulle passa perfekt i min rosa neccesär! :D Vart följare nummer 149 på bloglovin,

& vart den första att gilla inlägget.



Jag vill vinna för att jag har inga bra sminkborstar. Nu till sommaren vill jag hellre använda mineralsmink än massa kletig rinnig foundation osv, & då behövs borstar! Jag har några få borstar, men dom är jättegamla & köpta på en typ "skräpaffär". Jag har inte råd med nya borstar, eftersom jag beställt en mineralfoundation för flera hundra. Rosa skulle också passa in i mitt rosa rum, jag älskar rosa & jag älskar smink! :D

jag är med! vill ha ett rosa kit :)♥

här är inläggslänken (http://ebbars.blogg.se/2011/june/sannalitens-tavlar-ut.html#comment) och jag har lagt till dig på bloglovin. BlogLovin namnet står i mednamnetebba.

GLAD MIDSOMMAR SÖTNOS, HA EN UNDERBAR DAG!

Kram Sofija ! ♥

Hej! :)

Smink är min passion och det är det bästa jag vet. Jag har en del smink , men inte så mycket borstar. Jag vill bli bättre att sminka mig själv och andra. I fram tiden vill jag jobba som makeup artist.Jag har inte så mycket pengar,men jag försöker verkligen få ihop en lite större smink kollektion så jag kan börja göra sminkvideor och lägga upp på nätet för att ge tips till andra inom hudvård och makeup. Jag skulle jäääätte gärna vilja ha borstkittet för att utvecklas.Om jag fick turen att vinna skulle jag vilja ha i min favvo färg lila. :)



Ha en fin dag! :D



Sv: Det låter ju härligt, hoppas att du får en bra midsommar;)

Det ska jag försöka att hinna med i veckan:)

GLAD MIDSOMMAR! :D

Jag har även skrivit ett inlägg om dig på min blogg! :)

sv; Ha en bra midsommar du med!

Låter riktigt trevligt & roligt :)

Nästa vecka blir det nog inte så mycket, min kusin kommer nog & vi ska nog bara ta det lugnt. Har också lite träningar & matcher. Också nog va med en kompis! :)

Själv då? :)

Kram!

jag är med, jag har gillat inlägget på bloglovin!

jag skulle vilja vinna dom där grymt bra sminkborstarna för jag har faktist ingen, bara en jätteliten trasig till mitt puder :( jag tar foundation med fingrarna, vilket inte är bra, ögonskugga med fingrarna, vilket inte är bra, så ja det skulle verkligen vara en dröm att få alla dom där borstarna! här är mitt inlägg: http://mjws.blogg.se/2011/june/sminkborste-kit.html

ps, har lagt till dig i bloglovin också!

Jag vill vinna det svarta kittet för att jag gillar att sminka mig. Men jag har ett problem, jag lånade alltid min syrras sminkborstar när hon bodde hemma, vilket var praktiskt. Men hon har nämligen flyttat hemifrån och nu har jag inga speciella borstar längre. Så därför skulle det vara så otroligt kul ifall jag kunde bli vinnaren!

Jag har skrivit om dig i min blogg! Tack på förhand om du utser mig som en vinnare!

DIN BLOGG ÄR BÄST <3

Okej, jag vet inte vad jag ska skriva direkt. Jag har inte en sån bra anledning till varför jag vill ha dom .. men jag tycker att det skulle vara jätte kul att vinna något på internet för det har jag aldrig gjort, eller jag har inte direkt varit med på någon tävling på internet så det är min första gång :). Ja älskar smink, det är något jag är beroende av. Har jag tråkigt så brukar jag sminka mig eller leta efter smink i affärer eller kollar runt på internet. I alla fall, jag vill verkligen vinna och jag hoppas att jag vinner :). PUSS<3

ida

Om någon är i behov av sminkborstar så är det jag! kommer inte ihåg sist jag köpte en :/

Hade gjärna velat ha svart eller rosa det kvittar.

upps! glömde nästan, jag skulle jätte gärna vilja ha dom rosa :)

sv: heheh okeii :) nja inget jättespc, sj? :)

glad midsommar btw :)

fo

Trevlig blogg!

Kom gärna in till min blogg, om mitt liv i helhet.

Finns nått för alla, puss fo!

svar; ja nåt roligt ska jag väll göra nästa vecka... sj?^^

Jag är med och har gillat inlägget på bloglovin :)

Jag är gärna med :D

Jag är med, och jag vill vinna därför att ha det när jag sminkar mig, och så behöver jag såklart :D, och jag har alltid velat ha sånna fina sminkborstar

Jag hoppas att jag vinner, man vet aldrig <3

sv: I nästa vecka ska jag jobba lite , ha en fotografering, äta lite glass och sen ska jag åka till pappa i norrland:D vad har du för planer? =)

sv; det låter som om du kommer att ha en bra dag! :) jag vet inte vad jag ska göra nästa vecka än, så vi får se ;) själv då? kram.

Jag har gillat din blogg på bloglovin men jag hittar inte var man gillar inlägget jag vill ha färgen turkos och jag ska skriva om detta i min blogg imorgon när jag får tillgång till dator:)

sv; Jadå, får duga.. Ja detsamma! :D Okej, det lät riktigt kul måste jag säga! :)

Nej, jag vet inte riktigt, ska nog bara träffa kompisar :)

SV: Wow det låter ju underbart! :D Tror det blir en hel del shopping nästa vecka :) Själv då?

okej, najs! :D

tack desamma ':) ska va hemma och fira lite smått idag med pojkvännen och hans familj :)

sv; Åhh, låter ju asnice! :D Nästa vecka ska jag åka till göteborg med min kompis :) Sj?

tjotjo, såklart vill jag vara med och tävla :D

jag har börjat utveckla min sminkning rejält den senaste tiden ^^ och dessa borstarna hade ju såklart gjort så jag kan utveckla det ännu mer ^^

Tydligen så är jag duktig på att lägga ögonskugga, då alla mina kompisar ber mig måla dem när vi ska dra ut... Dock brukar det bli ännu bättre efter några drinkar o kroppen, i u know what i mean ;) :D

Jag har ett stort intresse för smink, och äslkar att sminka mig, men även mina vänner. Men som ung mamma har man inte pengarna som krävs för nya borstar,



puss ewwe

Det skulle vara underbart att vinna detta kitt! Just nu har jag inte råd att köpa nya och bra sminkborstar, och jag behöver verkligen nya, men under sommarlovet så är det annat som kommer bli prioriterat.



Jag har aldrig ägt ordentliga sminkborstar som verkligen är bra! och det skulle vara så underbart!



(om jag skulle vinna skulle det svarta kittet sitta fint) :)

Hej!

Jag är gärna med och tävlar!

Jag är frilansande skådespelare, och i denna hårda branch är det ofta så, att när man jobbar med fria grupper ( turnéer) så finns där varken sminköser eller smink, och då måste man ha med det själv.



Givetvis är det så, att som frilansare har du ofta dåligt med pengar, och vet aldrig när nästa jobb dyker upp. Man är aldrig trygg!



Men trots detta är det ett fantastiskt jobb, men något komplett pensel-set har jag inte, fastän det egentligen är nödvändigt ute på turnéer och liknande.



Teatersmink är en helt annan femma gentemot vanligt smink ( och dessutom vansinnigt mkt dyrare ) ,så ordentliga penslar och borstar är ett måste, men jag har alltid satt mat och hyra framför sminkpenslar, och därför skulle jag överlycklig om jag vann detta fantastiska kit!



Det kommer att komma väl till användning, det kan jag lova! T.ex skulle behöva dom nu, med det teaterjobb jag har i sommar :) Så jag hoppas att jag får äran att vinna detta lyxiga kit, så jag slipper pilla med tops och gamla uttorkade borstar och svampar!



Ett turkost penselset vore fantastiskt att få, men färgen spelar faktiskt ingen roll. Det är funktionen jag vill åt :)



Jag följer dig på Bloglovin, gillar inlägget och har länkat här : http://vickantavlar.blogg.se/2011/june/sminkborstar.html



Ha det gott!

MVH Victoria Bang

Hej! Jag vill vinna denna tävlingen för att det här kitet är något jag önskar mig. (: Det är otroligt coola borstar, och detta skulle uppskattas om man vann. <3



/kram från mig

Hej! Jag vill vinna denna tävlingen för att det här kitet är något jag önskar mig. (: Det är otroligt coola borstar, och detta skulle uppskattas om man vann. <3 Skulle vilja ha kitet i svart, för att en av borstarna hade svart-vitt ''hår'' och det ser coolt ut.



/kram från mig

hej! skulle vilja vinna i svart, såg riktigt coolt ut på en av borstarna, och svart är en av mina favoritfärgerna :) skulle vara härligt att få vinna så många borstar ;)



kram

Jag vil jätte gärna vara med.. men jag har tyvärr inte bloglavin.. :(



Kan jag endå vara med eller.. ?



Isåfall om jag kan, så vill jag ha de turkosa!



Jag vill vinna föratt jag har inte sånna, har tänkt köpa, men någongång är de för dyrt, andra gången har jag inte pengar så de räcker eller så far pengarna åt något annat!



Så de blir adrig i mina händer, om jag vinner detta, så behöver jag inte oroa mig för att inte kunna köpa, när jag redan har! Turkosa är super fina och borstarna ser super mjuka och bra ut så det känns bara bättre att sminka sig med dessa!



Kramar, Silluuu.blogg.se ♥

jAG vill jätte gärna vinna för har ingen smink borstar elle ah!! skulle bli sjukt glad om jag vann! snälla :( !

jag är med! :D

Hej! Jag är 13 år som Älskar smink!

Och just nu ligger jag hemma med Jätte dåliga som är inget att ha, Har suttit och suktat efter just denna i rosa sååå länge! Men jag har inte råd.. Att vinna detta skulle vara SÅÅ ROOLIGT!!, skulle bli sååå glad! :DD



Har lagt till dig på bloglovin, gillat och skrivit ett blogginlägg ( http://kajsaoelsa.blogg.se/2011/june/vinn-sminkborstar.html ) :)

Jag följer redan din blogg på bloglovin (och nu gillar inlägget) ^^

Jag vill vinna dom lila sminkborstarna av den enkla anledningen att jag inte har några bra och jag är helt pank, haha :)

Jag är gärna med och tävlar eftersom jag är i ett stort behov av sminkborstar då jag har en till mitt puder som är över tre år gammal om inte mer och sedan äger jag ingen annan borste eftersom man alltid tycker att det är så dyrt för en sånn liten sak om man vill ha en bra borste.Skulle verkligen behöva ett sånt här kitt och i så fall i svart i think :)



btw har lagt till dig på bloglovin fast att ja redan förljer din blogg dagligen :)

1. Gillar inlägget på bloglovin



2. Vill vinna eftersom jag helt enkelt inte äger några makeupborstar och har förstått att det är ett måste för att få till en riktigt bra och snygg makeup



3. Följer dig via bloglovin och har tipsat på min blogg http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/06/makeupborstar.html

Underbar tävling, jag är jättegärna med! :)

Skulle vilja ha ett Lila bortset !



1. Jag gillar inlägget på bloglovin nr 9!



2. Jag har länge önskat mig ett sminkborstset med har aldrig fått något och det är heller inte något jag har råd att lägga ut pengar på. Så hittills, varenda dag har jag fått ta hjälp av mina händer då jag sminkar mig. Det är väll inte så fräscht? Jag är verkligen i behov av ett och genom att få ett skulle jag kunna känna mig fräschare och förbättre min sminkning :)



3. Har lagt till dig på bloglovin (Nr 156)



Jag länkar också: http://linneatavlar.blogg.se/2011/june/tavling-hos-sanna.html#comment

Jag är gärna med i Tävlingen!! :D

Jag skulle vilja vinna de för att jag älskar såna olika penslar till sminkningen och jag har itne alls många kanske 2 eller 3 stycken :(

Jag hade viljat vinna lila färg den är jätte fin :o :D

Vet itne vad mer jag ska skriva hoppas jag vinner ^^ (a) fast på sistonde lyckas jag itne så bra med nånting :(



http://klaudiiaaas.blogg.se/2011/june/tavling-hos-httpsannalitensbloggse.html#comment

Har gillat:D

& varför jag vill vinna dessa underbara borstar är för att jag faktiskt inte har några smink borstar alls. kramar <3

-Jag har gillat inlägget på bl.

-Jag är gärna med! Jag vill vinna för att som du skriver "Ditt smink är bara så bra som dina borstar!"och när man inte tål vilket smink som helst som jag och måste lägga extra pengar på smink så blir det inte så mycket pengar över till att köpa de där borstarna som alltid rekommenderas av personalen när man köper ögonskugga, rouge, fondation o.s.v och så använder jag de gamla jag redan har som efter alla tvättar är lagom slitna eller så köper jag de billigaste jag kan hitta och de hårar ofta av sig. Med dessa borstar skulle jag få en finare make-up och framförallt skulle det gå smidigare på morgonen när jag har brottom till dagis och jobb!

-Jag följer nu dig via bloglovin och är nummer 158.

-Jag har tipsat om tävlingen på min blogg;

http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/06/sanna-har-en-tavling-dar-kan-vinna.html

Ida

Har länge velat köpa en massa sminkborstar men har alldrig hittat så här många på en gång och när jag har hittat så har jag aldrig råd :(

Färgen lila skulle vara snyggt att ha för det skulle passa in in med badrummets inredning som går i lila :)

jag vill vinna för jag vill ha riktiga borstar ist för svarmar & korta ögonskuggspenna :/ jag vill gärna ha en lila :) de är därför jag vill vinna ;)

http://johannahaglundd.blogg.se/2011/june/tavling-hos-sandra.html#comment

mitt inlägg :)

sv; ja jag hade en trevlig midsommar =) hoppas du med hade det!

Jag är jättegärna med!! :D jag har gillat inlägget på bloglovin, och jag har lagt till dig på bloglovin. Jag väljer lila :'D jättefint! kram

Jag tar gärna en lott. Jag förstår inte var jag ska gå in och gilla inlägget på blogloving. Tycker att tävlingen är lite väl krånglig, måste man vara med i blogloving i nästan alla tävlingar? Ja, vet att det är kritik men jag hoppas att det är konstruktiv kritik för jag vill inget illa.



nettan

Om jag över all förmodan vann så skulle jag vilja ha det svarta.

jag har inte bloglovin, har man ingen chans och tävla då?

Jag är med! Känns rätt bra eftersom jag fick min flickvän att bryta sönder en sådan när vi bråkade, skulle vara grymt nice eftersom jag är hemma under större delen av lovet och hon kommer och hälsar på snart, så skulle vara en grym present till henne! Hennes favorit färg är rosa så det blir bäst!



Följer redan på bloglovin och har gillat.



Länk: http://nikkelito.blogg.se/2011/june/sannalitensbloggse.html#comment



Kram!

Jag är med ofc! :3

Hej! Jag vill verkligen vinna det här fina kitet av dig! Makeup är min stora passion, jag är helt fast i allt det roliga med skönhet :D Och jag har velat testa Sigmas borstar i flera år, men har aldrig unnat mig att testa dem.

Skriver själv en liten blogg och har tipsat och länkat om din tävling där http://tyrannika.blogspot.com/2011/06/dagens-inspirationsbild-harligt-sotade.html

Jag följer dig på Bloglovin också, bara så du vet! :)

jag hade skickat en kommentar för några dagar sen, min motivering varför just jag ska vinna, har du fått kommentaren eller ska jag skicka igen? tacksam för svar! ♥

Jag är med i tävlingen!



Motivering:

Jag har en vääldigt knepig hud när de gäller täckande krämer och foundations.

Just nu använder jag en foundation som har rekomenderats för alla typer av huder. Den funkar faktiskt bra, men som sagt, penseln gör ju sitt. Och jag har en riktig skitpensel rent ut sagt som jag använder just nu. De lägger sig inte alls snyggt och just nu har jag inte råd att lägga pengarna på nya, bättre o högre kvalitets penslar. Så jag skulle verkligen bli superglad om jag fick det här kittet! De skulle jag verkligen behöva.



Jag har gillat ditt inlägg på blogglovin och börjat följa din blogg där också!



Ha en supersommar! (:

Åhh I'm in! Mina borstar är fruktansvärt utnötta och nya skulle sitta finfint! :)

Jag har gillat ditt inlägg på bloglovin och har redan följt dig så.. gå till länken och se inlägget : http://mezos.blogg.se/2011/june/ar-med-1.html#comment. Det spelar ingen roll vilken färg tyckte alla var jätte fina :D Varför jag vill vinna är för att jag skulle verkligen behöva sminkborstar, jag har smink men inte så många borstar :P och så skulle det bli lite som en födelsedags present för jag fyller år 2 juli :D Det var allt tror jag :D

Jag är med :D har också gillat:D

skulle askalas gärna vilja vinna ett kit i svart :D!

Jag är med :D

Har gillat tävlingen på bloglovin och följer din blogg ;)

Åh har velat ha sminkborstar hur länge som helst!

Vill gärna vara med

1. Gillar inlägget på bloglovin blev den 18 som gillade!



2. Jag vill vinna eftersom jag aldrig haft bra sminkborstar för jag har inte råd. Har bara en sminkborste som jag lägger puder med som är jätte förstörd. När jag lägger ögonskugga och sånt gör jag det med fingrarna osv.. Jätte jobbigt.



3. Jag följer dig nu på bloglovin är följare 162! Sedan länkade jag i bloggen

http://saraannaalexandra.blogg.se/2011/june/makeupborstar.html#comment



Behöver verkligen det här som du märker haha!

Kram!

jag är gärna med :)

jag är gärna med :]

skulle vara jätte kul och vinna:)

1. Jag gillar inlägget på bloglovin.

2. Har ingen blogg så har tipsat på facebook istället (har över 1500 vänner)



3. Motivering:

Jag har alltid varit intresserad av smink och när jag inte har något att göra så sminkar jag mig bara med olika ögonskuggor osv. Men har inte så mycket med borstar utan när jag väl köper in smink så köper jag mer foundation och mascara men aldrig borstar så det behövs kan jag säga :)

Om jag vinner (vilket jag nog inte tror jag gör, för jag har aldrig tur i tävlingar) men om.. då skulle jag gärna vilja ha de svarta :)

Kram!

1. Jag gillar inlägget på bloglovin.

2. Har ingen blogg så har tipsat på facebook istället (har över 1500 vänner)



3. Motivering:

Jag har alltid varit intresserad av smink och när jag inte har något att göra så sminkar jag mig bara med olika ögonskuggor osv. Men har inte så mycket med borstar utan när jag väl köper in smink så köper jag mer foundation och mascara men aldrig borstar så det behövs kan jag säga :)

Om jag vinner (vilket jag nog inte tror jag gör, för jag har aldrig tur i tävlingar) men om.. då skulle jag gärna vilja ha de svarta :)

Kram!

Jag har gillat inlägget på bloglovin' :)

Jag skulle vilja vinna eftersom jag faktiskt inte brukar sminka mig (förutom mascara) men jag tycker det är så fint med olika sotningar och så vidare och skulle därför vilja lära mig att göra det riktigt snyggt. Tyvärr tycker jag inte det är det lättaste och jag tror det skulle underlätta enormt mycket om man hade bra redskap och om jag vinner detta så tror jag att jag bara kommer bli bättre och bättre :)

1. har gillat.

2. varför jag just vill vinna är för att min mamma fyller år den 3:e juli. och hon brukar använda det till sina ögonskyggor, sitt puder m.m. detta skulle verkligen bli en toppen present till henne och hon skulle säkert bli jätteglad.

3. har lagt till dig på bloglovin. har tyvärr ingen blogg så kan inte göra något inlägg om tävlingen där. men jag skrev på facebook om tävlingen istället. :D

Jag skulle vilja vinna det svarta kitet, fast inte till mig själv, utan jag skulle ge det till min syster. Inte för att hon fyller år eller något sånt men hon har sagt många gånger att hon inte gillar dom borstarna hon har osv, och jag vet att hon skulle verkligen skulle uppskatta det! Jag har gillat inlägget och har börjat följa bloggen nu:)

Jag är med och jag har gillat inlägget på bloglovin Jag har skrivit om det på min blogg. Jag vill vinna för att jag skulle verkligen vilja ha dom här make up borstarna. Jag vill gärna ha turkos för det är en så fin färg. Jag tycker om att sminka mig och har lärt mig att man behöver bra grejer. Det här är länken till inlägget jag skrev om tävlingen i:)

Jag skrev en till kommentar för jag glömde skriva varför jag ville vinna:)

Jag är med :) Jag vill vinna för som du vet så är jag väldigt intresserad av smink och jag skulle behöva lite mer sminkpenslar till min samling. Bra sminkpenslar är viktigt så man kan lägga den perfekta makeupen. Dessutom har jag alltid velat ha Sigmapenslar men är för ung för att beställa hem.

Jag ska länka dig i min blogg igen, har redan gjort det en gång men det skadar inte att göra det igen. ;)

Första inlägget: http://madeleineflorhage.blogg.se/2011/june/bloggtips-wwwsannalitensbloggse.html

Länkar andra inlägget så fort jag gjort det.

Kram!

http://madeleineflorhage.blogg.se/?tmp=25232404 <-- Nya inlägget om din blogg!

Åh va bra tävling, jag är med :) jag vill vinna för att jag har inga bra borstar, och inte så många som man skulle behöva för att kunna lägga roliga sminkningar och få bra resultat! Skulle underlätta mycket när jag vill sminka mina "modeller" när jag fotar :D just nu klarar jag mig på kanske två stycken helt okej borstar som är köpta på Ullared/Lindex - riktiga budget borstar, hade vart kul att vinna hem ett sånt här fint lyxigt set :D jag vill vinna det turkosa, riktigt fina :) kram! har lagt till dig på bloglovin också :D

Fia

Jag gillar inlägget (nr 24) och följer dig (nr 164). Har även tipsat i bloggen här http://gratisvinst.blogg.se/2011/june/vinn-sminkborstar.html och min motivering lyder: jag är så himla dålig på att köpa nya sminkprodukter själv, varesig det gäller en my mascara eller nya borstar (jag vill inte riktigt veta vad som bor i min foundationpensel...). Vore himla kul att få det här! Håller alla tummar jag har! Kram!

1. Gjort!

2. Jag skulle vilja vinna för att jag aldrig riktigt har råd att köpa bra borstar, eftersom jag bara får 1000 kronor i månaden. Därför vore det jätteroligt att få vinna detta, och kunna göra bättre sminkningar! :D

3. Följer dig redan på bloglovin :)

Jag är med :D Har lagt till dig på bloglovin och gillat inlägget.

Jag vill vinna dom här grymma sminkborstarna för att jag helt enkelt behöver dom till mitt smink. Det skulle vara underbart att ha några bra borstar istället för att lägga pengar på dålig kvallite. Och vill verkligen vinna dom för att min ekonomi bokstavligt talat suger på grund av att jag bor själv och lever på studiebidrag. Kram!

Jag är med!

Jag vill vinna eftersom jag älskar smink, men jag har typ inga borstar. varje gång jag köper nya så slarvar jag bort dom bara. men nu är det INGEN chans att dom försvinner, eftersom jag har letat efter dessa borstar ett bra tag nu! och jag ÖNSKAR verkligen att jag vinner eftersom jag aldrig har vunnit nåt sånt här förut.. :(

Jag är med :DD

jag är med !

kram

jag är med och har lagt till dig på bloglovin och skrivit om din blogg på min blogg :)

om varför jag vill vinna:

jag vill jätte gärna vinna för jag vinner ALDRIG verkligen ALDRIG. tycker de här borstarna är super coola och snygga och säkert bra också!

kram :)

Jag är med! Jag la till dig på bloglovin också. :)

Jag är gärna med och tävlar Lycka till allihopa! :)

kram

jag är med och jag är med för jag behöver nya sminkborstar så skulle vara jätte roligt om jag vann! :D Har även gillat inlägget på bloglovin och så har jag lagt till dig på bloglovin! :D



KRam!

jag är med, har gillat och skulle vilja ha dom lila borstarna om jag vann :)

Hej! Jag är gärna med och tävlar! Skulle jättegärna vilja vinna för att jag behöver nya sminkborstar, har hört väldigt mycket bra om Sigma så skulle vara roligt att få testa!

Jag är mer än gärna med! :)

jag skulle vilja vinna för att de borstar jag har testat bara har gått sönder :(

Vill verkligen ha borstar som funkar utan att gå sönder!

Gillar din blogg otroligt mycket, det jag gillar mesta är kollagen du gör. De är riktigt snygga och det är bra "modeval" :)

Jag har lagt till dig på blogglovin, skrivit ett inlägg och här kommer länken---->

http://maliinpetersson.blogg.se/2011/june/ar-med-i-en-tavling.html#comment



Hoppas nu jag har turen med mig på min sida :)

Stora kramar Malin <3

Jag är med! Skulle vilja vinna de rosa borstarna för att jag älskar allting som är sött! Och jag tycker det vore skoj att byta ut mina gamla smikborstar mot något nytt och fräsht(jag har inte så många borstar heller). Jag har gillat på bloglovin & följer dig.

är följare på blogvin och gillar din tävling där

Har länkat på min blogg

varför ska jag vinna



Jag behöver något som mitt självförtroende taggar

när jag ska ut på krogen och ragga

Hej, jag ä med

Jag vill vinna för jag behöver verkligen nya sminkborstar (för har inga!!)

Och det skulle vara så kul med det kitet



I så fall vill jag vinna ett rosa

Jag har lagt till och gillat ditt inlägg på bloglovin :)

Jag skulle vilja vinna det lila kitet för att smink är ett av mina stora intressen, och med bra borstar så blir det helt enkelt roligare att sminka sig! Tror att jag skulle börja experimentera mer med olika sminkningar ifall jag hade bra och snygga borstar.



xoxo

Jag följer dig på bloglovin' och gillar inlägget :)



Varför jag skulle vilja vinna är för att mina borstar (som jag fick förra året) är väl använda och börjar bli rejält slitna. Min enda inkomst är mitt studiebidrag och hälften använder jag till avbetalning till min mobil så jag har det lite snålt med pengar nu och har inte råd att köpa massa sminkpenslar, därför skulle jag verkligen vilja vinna :).



Mitt inlägg: http://franochmedjag.blogg.se/category/competitions.html

Åh, jag vill gärna vinna eftersom jag är i behov av nya borstar just nu.

Jag har gillat och lagt till dig på bloglovin :)

Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på att jag kan vinna dom lila borstarna (a)

ofc im in :D

jag är med och tävlar om make-upborstarna i svart. Har hört gott om dessa borstar och är i behov av ett kit med rejäla borstar av god kvalitet till min dagliga mejk!



jag gillar inlägget på bloglovin som nummer 34. och ahr tipsat om tävlingen här:

http://liiinzaan.blogg.se/?tmp=26235129

Hej hej! hoppas du har haft en kanon midsommar :)

Jag bara älskar din blogg,du är så fin och äkta!

jag skulle så gärna vilja ha det svarta kitet eftersom mina borstar som jag har är de jätte dålig kvalitè på och varje gång jag ska tvätta dom så lossnar de massa hår.så jag skulle verkligen behöva ett nytt :) och alla är så dyra,haha tack på förhand <3

är gääärna med och tävlar just nu har jag gamla hm sminkborstar och skulle verkligen behöva några nya BRA borstar eftersom att jag inte har något sommarjobb och lever på studiebidrag så har jag inte råd att unna mig det, blogg.se är jätte seg nu ikväll men kolla in på sofiasundstroms.blogg.se senare så lovar jag att det har kommit upp ett inlägg om denna grymma tävling! jag ha gillat och lagt till dig på bloglovin

Jag är gärna med!



Jag skulle vilja vinna för att jag är i stort behov av alla sortes sminborstar! Jag sminkar mig varje vardag och då räcker det inte med en gammal foundation borste som jag haft i några år..Jag vill kunna lära mig nya sätt att sminka och även få ett bättre resultat.

Så detta kit skulle ändra min vardag på ett bra sätt! Jag vill verkligen vinna detta, och jag behöver verkligen det här.

Jag hoppas verkligen du förstår min situation just nu, Jag behöver verkligen detta! :D



Jag följer dig i bloglovin och gillat detta inlägg på bloglovin:)



Här har jag skrivit om dig i min blogg:

http://lillagraa.blogg.se/2011/june/tavling.html#comment



Jag har gjort 1:an 2:an 3:an :) Om jag vinner så väljer jag svart som färg :)

Vill gärna vinna då jag velat testa sigmas borstar men alltid varit för snål i slutändan. Slutar alltid med billigare och enstaka borstar från Sverige istället :S



Lagt till och gillat på bloglovin

Jag är gärna med och tävlar,

Jag vill vinna de här för att jag känner att jag verklgn behöver, jag använder fingrarna till allt förutom rouget, vilket blir massa kladd och färg på händerna, de smetas av sig lte överallt och sminket blir inte riktigt som med ett make-up kit tyvärr,

Seså har nu rouge borsten blivit avbiten av en kompis hund, så de är dags för nytt för mig:)

Och tänkte eftersm jag hittade detta inlägg å chansa å sen bara hopps på en vinst, aldrig vunnit något, men gillar å chansa och hoppas, (plötsligt händer de;])



Har länkat tävlingen på min logg på facebook (Linn pettersson) heter jag, umeå alltså västerbottenslän,född 1995:)

kram, och lycka till alla som är med:)

jag är jätte gärna med ! :-)

anledningen till att jag skulle vilja vinna detta är för att jag älskar att sminka mig, och andra men har nästan inga riktiga sminkborstar som är speciellt bra, och det skulle verkligen behövas. :-) & det skulle vara jätte roligt att få vinna en tävling desutom är ju dessa borstar även skitsnygga! & jag skulle vilja ha de rosa. :-D



jag har gillat & lagt till dig på bloglovin' & även gjort ett inlägg på bloggen , http://aalmajohanna.blogg.se/2011/june/sannalitensbloggse-tavling.html#comment

kram ! :-)



Har gillat :) Jag väljer SVART! :D

R.

Jag är med och tävlar, skulle jättegärna vilja vinna ett kit i svart :D

Har nyss blivit avstulen min väska + min necessär :(

Så borstarna skulle inte sitta fel! Har dock ingen blogg men jag hoppas ja ha turen med mig iaf ;D Jävligt grym blogg förövrigt!

Jag tar chansen och är med i utlottningen..På tiden att jag byter ut mina gamla borstar.

hej jag är med å tävlar därför att jag alltid skulle vilja ha ett sådant sminkit men jag har tyckt det varit för dyrt att bara köpa det en o en. haha, nej men jag hoppas jag vinner o här är länkningen till det inlägget jag skrev om dig. : http://typnathaliiie.blogg.se/2011/june/tavlar.html hoppas jag vinner nu då! jag skulle vilja ha i färgen ROSA :) KRAM!!

Jag är jätte gärna med! och jag har gillat och följer dig nu på bloglovin :)

hej hå, JAG ÄR PÅ!

Jag är med!

Jag är i stort behov av sminkborstar men det är så dyrt så jag köper inga nya även om jag egentligen behöver det.. Haha :)

Jag är med , varför jag vill vinna?

- För att jag behöver verkligen sminkborstar nu

jag har bara 2 st och det räcker inte..

Behöver en till ögonskugga,en till fondation,en till solpuder,en till rouge osv.. man behöver ju nästan sminkborstar till allt jag använder så nu är jag verkligen i behov av det!



Och har lagt till dig på bloglovin ,

gillat på bloglovin

Om jag vann skulle jag vilja ha ett svart kit.



Jag är med, och har gjort allt som står. :)

Jag skickade en kommentar igår men jag vet inte varför den inte syns :/

Kramar

Jag skulle jättegärna vilja vinna dessa sminkborstar eftersom jag är i ganska stort behov av några. Jag har det smink jag tycker att jag behöver, trots det känner jag mig inte lika fin som jag skulle kunna känna mig. Det pga att jag inte har de sminkborstar som jag behöver till det smink jag har. Jag är även noga med att det är bra borstar jag använder och de med lite bättre kvalitet kostar ju en del nu för tiden, jag vill heller inte slänga bort pengar på något krimskrams. Därför skulle jag bli jätteglad om jag vann de här sminkborstarna. :D



Jag har tipsat om dig på facebook, har bloglovin men kan tyvärr inte hitta det här inlägget, antagligen för att det är ganska gammalt och ligger långt bak... Men jag har i alla fall lagt till dig på bloglovin och så har jag skrivit ett inlägg om din blogg och den här tävlingen. ;)



www.twenty4hours.devote.se



Kram ;D

Glömde skriva att jag gärna ville ha kitet i svart. ;)

:)

Min motivering: Jag har nästan inga sminkborstar alls och de jag har är sträva, dåliga och tappar sina strån.

Ett paket med fina sminkborstar vore därför alldeles underbart!



Jag la till dig på bloglovin :).

Jag är gärna med!

Är precis på gång att handla nya borstar men vet inte vad jag skall ha...kanske dessa. ;-)



har gillat på BL och länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/06/30-juni-vinn-sminkborstar.html

Jag är med! Gillar på bloglovin. Jag skulle väldigt gärna vilja vinna för jag behöver verkligen nya sminkborstar, och jag har liksom aldrig haft en sån ögonbrynsborste och om jag skulle få de så skulle jag testa på att måla dem och så! Skulle vara skitbra, och mina borstar till ögonskugga har typ försvunnit :/

Jag klickade direkt in på detta inlägget när jag såg det på bloglovin, är verkligen i stort behov av sminkborstar och jag skulle vara otroligt tacksam om jag skulle vinna detta kit. När jag väl hittar någon sminkborste som jag fastnar för är den alldeles för dyr för min prisklass. Så åter igen jag skulle vara jätte glad om jag vann:)



Jag har dock ingen blogg men jag har lagt till dig på bloglovin.



Varför just jag skulle vinna,är för att jag har för det mesta sminkborstar ifån H&M,Åhlens..OSV!

Tycker vissa av dom inte är ett dugg bra,medans vissa är bättre. Men jag skulle vilja ha ett par riktiga borstar! Bra borstar gör resultatet bättre!

Länk till blogginläget: http://emelielindstrom.webblogg.se/2011/june/ar-med-och-tavlar-1.html#comment



Hoppas jag vinner,och att inte denna tävling är en ''fejk'' tävling!



jag är ABSOLUT med :) jag är i megabehov av bra penslar. som du skriver, det är borstarna som gör sminket bra. jag jobbar extra som bartender så brukar leka med smink en hel del, men det blir ALDRIG som jag vill just pga. av mina skitborstar. så håller tummarna nu istället :)



har gillat inlägget på bloglovin: johanna hellberg

jag är den andra som gillar det såg jag...

jag skulle vilja vinna det svarta setet. och här har jag länkat: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/june/sminkborstar.html#comment

Jag är gärna med och tävlar om dom turkosa borstarna!

(Följer dig på bloglovin nu. Kolla gärna in min blogg! :))

jag är med! jag skulle vilja vinna för att jag har inga borstar till mitt smink :( bara en puderborste som är sönder, reste tar jag med mina fingrar, vilket jag verkligen inte vill egentligen! så jag behöver verkligen smink borstar! ( vet inte om jag redan har skickat en kommentar, men jag skickar igen iaf) jag har redan gjort ett inlägg på min blogg: http://mjws.blogg.se/2011/june/sminkborste-kit.html

1. Följer dig via bloglovin som nr 42 och har även gillat tävlingsinlägget



2. Motivering

När inte lönen räcker till för behövlig shopping,

ja, dà kan man tävla och ha en förhoppning,

dessa sminkborstar ser ut att bli en stor favorit,

mina gamla är oanvändbra och verkligen ingen hit,

nya sminkborstar skulle göra min dag,

och fräscha upp mina vackra kvinnliga drag,

Nu hàller jag tummar och tàr,

att detta fina kit till mig nàr



Länkar här

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/june/30-juni-sminkborstar-fran-sigma-beauty.html



MVH

Sofie

Jag är med och tävlar.

Och jag är i stort behov av riktigt bra smink borstar för jag har allvarliga hud problem. Och jag själv har inte råd att köpa hur många olika borstar som helst med tanke på att jag behöver äkta hår på mina borstar. har köpt två stycken och dem låg på 500kr styck så det skulle verkligen underlätta för mig om jag vann.



här är inlägget: http://uschmalin.blogg.se/2011/june/intressanta-bloggar-tummen-upp.html



jag följer på bloglovin också

jag är med!

jag vill vinna för jag behöver nya borstar :)

jag följer dig nu också på bloglovin

Hej, jag är med. :)

Har skrivit 3st kommentarer innan men de syns ju inte :/ :s weird

jag är med och jag har dig på blogglovin och har gillat!

http://fannyyhult.blogg.se/2011/june/tavlar.html#comment



jag vill vinna för: haha, för det första så har jag bara typ 2-3 stycken sminkborstar. :(

och dom där borstarna va ju Sjukt snygga, tur så finns ju min favoritfärg, Lila!

och dom kommer användas flitigt av mig, kan jag lova. eftersom du värkar ju jättenöjd så, varför skulle man tacka nej till dom?! :)

kram

Varför just jag skulle vinna,är för att jag har för jag har inga sminkborstar alls. Använder oftas händerna,vilket resulterar att det ser äckligt och konstigt om man inte får det jämnt!

Men jag skulle vilja ha ett par riktiga borstar! Bra borstar gör resultatet bättre!

Länk till blogginlägget:



http://emelielindstrom.webblogg.se/2011/june/ar-med-och-tavlar-1.html#comment

jag vill ju vinna så jag slipper va avis på dig ;), och så jag har penslar för lite roligare sminkningar :)

har dig redan på bloglovin' :)

Hej Sanna!! Hoppas allt är bra med dig. Själv mår man som nybliven student bra i just nu varma Sverige!



Brukar kika in på din blogg och såg nu du har den här tävlingen där vinsten är sminkborstar. Detta är något som jag är i väldigt stort behov utav. Jag gillar att sminka mig och leker ofta med olika produkter. Dock skulle ett kit med superbra sminkborstar som dessa göra min sminkning 1000 ggr roligare! Något jag inte har råd till att lägga pengar på tyvärr, så om jag skulle vinna skulle det göra min sommar, minst sagt!! Jag har gillat inlägget och följer nu även din blogg via bloglovin' med epost adressen "[email protected]".



Skulle jag nu bli den lycklige vinnaren så skulle jag vilja ha dom svarta sminkborstarna hemskickade, samma som du har är ju ett måste ;)



Jag har förövrigt länkat tävlingen från min tävlingsblogg, inlägg finner du här :



http://lindastavlingsblogg.blogg.se/2011/june/30-juni-vinn-sminkborstar.html



Nu kan jag inget annat än att hålla tummarna! Ha en bra fortsatt bra sommar. / Linda 19 år.

Är med.

Vill verkligen testa sigmas borstar, men blir alltid för snål och köper enstaka borstar från Sverige istället!



Gillat på bloglovin.

Har du fint väder? :D

Jag är med!

Har gillat på bloglovin.

Jag skulle vilja vinna för jag är verkligen i behov av sminkborstar nu man behöver ju det till nästan allt smink och jag har ju bara 2.. så den här tävlingen passade jätte bra för mej nu!:)

jag är med!

Jag är gärna med, jag behöver nya sminkborstar o för att jag har knappt några:( Men det jag har är nästan sönder. Skulleblivit jätteglad! jag önskar mig ett svart paket å här är länkningen till min blogg o inlägget:http://typnathaliiie.blogg.se/2011/june/tavlar.html så måste jag bara hålla tummarna

Jag är med och tävlar! De svarta borstarna var helt klart snyggast :)



Jag är ett riktigt freak när det kommer till smink. Jag älskar att fördriva min tid med att sitta och titta på make-up videor och på så sätt inspireras till att testa nya saker. Skulle bli otroligt glad om jag vann dessa borstar, då jag knappt äger några alls (de är ju så dyra, tyvärr). Har länge velat ha ett set med många borstar eftersom det känns så proffsigt, och förmodligen skulle göra det ännu roligare att sminka :)



Jag har lagt till dig på bloglovin och gillat ditt inlägg. Har även skrivit om din tävling i min blogg här: http://linchiees.blogg.se/2011/june/sannalitensse.html



Kram! :)

Jag är gärna med!

Jag skulle vilja vinna detta fina set för att mina borstar är gamla och nötta och det är dags att byta ut dem... Vore så otroligt häftigt att få vinna ett sånt lyxigt set!



Ha en fantastisk dag!

Ett par nya sminkborstar skulle verkligen inte sitta fel! Jag har nämligen bara de allra mest "nödvändiga" vilket är ganska tråkigt i längden och det skulle vara kul att vinna dessa med bättre kvalitet. Kram Agnes

Ett par nya sminkborstar skulle verkligen inte sitta fel! Jag har nämligen bara de allra mest "nödvändiga" vilket är ganska tråkigt i längden och det skulle vara kul att vinna dessa med bättre kvalitet. Kram Agnes

Jag är med!!

Mina kommentarer syns ju inte!?

Blir galen, vill ju så gärna vinna och har ju skrivit inlägg och allt :)

länk till inlägget om dig--> http://maliinpetersson.blogg.se/2011/june/ar-med-i-en-tavling.html#comment

Jag skulle vilja vinna så det blir lättare att göra lite roliga sminkningar.. :) Jag har dig redan på bloglovin, och har gillat inlägget!



kram

Jag är med :]



Jag älskar smink och jag har på senaste tiderna testat alla möjliga borstar. Alla blev sunkiga och "feta" väldigt snabbt, jag vill gärna vinna och prova på dessa borstar!



/kram

dfg

Jag missade denna tävling men vill bara tipsa er att sigma borstar finns numera att shoppa i sverige hos webbutiken http://www.bekkas.se/product/makeup/sigma-beauty/



Jag klickade hem mitt set igår och väntar spänt på postens smsaviseringsmeddelande just nu. Mycket prisvärda borstar!




Remember me