Lucky me








Som jag skrev tidigare så fick jag ju ett paket från ett företag i USA igår. Det innehöll lite presenter. ALLA dessa! Hur fina är inte dessa? Alla borstar är jättemjuka och av väldigt bra kvalitet. Jag är redan kär! Nu har jag verkligen borstar och penslar för alla tillfällen och alla användningsområden! Wonderful! Tack så himla mycket Sigma Beauty!

Något som är riktigt roligt är också att jag kommer att ha möjligheten att ge bort ett likadant kit till någon av mina läsare! Så ni får hålla utkik här i bloggen, för det kommer komma upp möjligheten att få ett sådant här kit i valfri färg (svart, rosa, lila eller turkost) från Sigma Beauty. Förmodligen gör jag en tävling, men jag måste bara komma på någon rolig tävlingsform. Några förslag?






.

ja den har varit riktigt bra :) själv då? :)

jodå den var helt ok :)

Hur var din? :)

Kram!

vad roligt! :) allt bra dååå?

s: jo helt okej sjd? :)

sv: jodå helt okej :) sj?

sv:jo det hade jag väll:)

Svar: Ja det var ganska bra, hur var din helg då? :)

Ja min helg var jättebra :)

Din då?

När tror du att du kan godkänna min då?

Sedan undrar jag när tävlingen avslutas? :)

jo min helg va bra :) Hur va din? :)

Åh jag vill oksåha sånadär :o

Sv: Jo jag har haft en finfin helg! Du då? kram

sv: jo helt okej, jag har spenderat hela helgen på gymmet pch sett en film på bio :) din då?

SV: ja, jag hade en bra helg du då? :D

Sv: Har haft en väldigt bra helg, självdå? :)



Åh så fina grejer, avundsjuk!!

sv: Jag hade en jätebra helg :)

Hur var din helg? :)

kram

najjhs! :)

nja va bara hemma för att jag va sjuk... :(

durå? :)

kram!

Tjena! Allt bra idag? =)

Jag vill också ha så där många nya fina smink borstar ^^

jadå det har varit helt ok.. min helg har varit sådär men funkade :) själv?

Jag har alltid drömt om en massa sminkpenslar och ögonskuggor. Är bäst när det gäller smink! :)

Den var godkänd, hur var din helg då?

Haft en lugn helg med träning :P, men va bra med borstar,det skulle jag behöva( alltid nödvändigt inom dansen& teatern ;) kan inte komma på några förslag tyvärr :(( lite svårt

- Japp, själv då? :)

Yes, den var bra ! Haft en bra dag ? :)

Sv. Ja de hade jag =) sj då?

Ja det hade jag:) hade du?

sv: jadå, sj? :)

ja toppen sj:)?

Sv: yes jag spelade fotboll! :)

Ja tack, jag hade en skön helg :) själv då? :)

svar: ja det hade jag :D dudå?

sv: en toppen helg!

själv? :D

jajamen :D själv då?

Yes, helgen var toppen. Din med? :)

Svar: Jo tack :) Min helg har varit bra :) Hoppas din också var det? :)

japp sj då?:)

sv: Jadå, helt okej. Själv?

Jadå! Väldigt härlig helg :) Sj?

sv: jora:) har du?

sv: jadå, jag hade en jätte bra helg :) själv då?

jaa :D

Helgen var grym :D

sj ? :)

Min helg var jätte bra :) sj?

Var med och tävla om dagens blogg (:

men åh vilket mys paket lucky you =)

jo tack helgen va mbra men gick alldeles för fort som vanligt =) själv då ? går din oxå för fort ? ?



SVAR: ja det hade jag :D

Jo min helg var super :) hur såg din helg ut ? kram

sv; ja det hade jag verkligen, du med? :)

Min helg har varit bra! hur har din varit? :D

Oh fett nice, grattis!! :D

Hmm min helg har varit okej, har varit med pojken min och sånt. Haha blev mycket mys :)



sj dåå ?? :)

Jadå själv? :)

Sv jo, hade en helt bra helgt, trots allt hade jag bara söndagen ledig, hade skola på lördagen..

sv: allt bra idag? :D

kul med en tävling snart =) kram

sv; jaaa verkligen, hade du? :)

jadå , och själv? :)

jadå absolut, min helg har varit kanon :) hur har din helg varit? :)

Ida

Ja jag har haft en bra helg, har pluggat , varit med kompisar och tränat ;)



Själv?

Moa

Svar; ja, min helg var bra. Din då? :)

Ja :) har du?

oh jag skulle också vilja ha :(

Typ något slags quiz kanske, med svar som man kan hitta här i bloggen i olika inlägg osv? :)

Ooh jag behöver nya penslar så den tävligen ska jag hålla utkik efter :D

shite va fina! :D




Remember me