Fina möbler

Nu sitter jag i mörkret hemma i vår nya fina lägenhet med endast lite ljussken från våra två jäääättestora julstjärnor i fönsterna. Jag trivs så oerhört bra här och känner just nu att jag skulle kunna bo här i hela mitt liv. Men det kommer jag ju såklart inte att göra. Någon gång kommer vi ju att flytta till hus, kanske till och med en gård. Jonn har nämligen plötsligt från ingenstans kläckt ur sig att han skulle kunna bo på en gård. Superhärligt! Om, eller när, vi flyttar till en villa eller gård så är ju fördelen såklart tomten. Jag önskar mig en fin trädgård men kanske inte så mycket blommor som ska tas om hand. Jag tänker mig snarare att jag vill ha en tomt med lite mer sten-yta och en massa snygga möbler, lampor och liknande. Om ni kikar in på classicgarden.se så kommer ni kunna se en massa bilder på exakt vad jag menar.

Mest av allt skulle jag vilja ha en tomt som liknar konstrottingserien Terra Sofa. Alltså hur härligt skulle det inte vara att bo så!? Självklart med en schysst pool till. Dock dröjer det ju ett bra tag tills man är där. Men jag bara älskar möblerna och allt från den här sidan. Så länge, när jag nu bor i min älskade lägenhet, så spanar jag mycket på de olika krukorna som finns på sidan. Jag skulle vilja ha allihop!




Remember me