My workout today

 
Nu har jag nyss kommit hem från gymmet! Ledig som jag är idag kunde jag alltså träna när det inte var så mycket folk på gymmet Och när jag säger "inte så mycket" så menar jag INGEN. Det var INGEN på gymmet. Hur lyxigt som helst!
 
Hur som helst så blev det ett riktigt bra pass också! Jag körde 45 minuter crosstrainer och ca 40 minuter styrka. Kände mig skitbra efteråt! Jag tog en bild på crosstrainern också för att visa att jag minsann körde i 45 minuter, brände 1000 calorier (Stämmer det?) och hade bra puls. Men vad hände...? Det blev ingen bild, och det upptäckte jag NU när jag skulle lägga upp den. Nåja, jag lyckades i alla fall ta en bild på mitt hår efter passet. Hur kunde det bli en så fin frisyr direkt efter ett 1,5 h gympass? Aja, såhär älskar jag mitt hår :)
 
I just got home from the gym! I am free from work today so I could work out when there was almost nobody in the gym. And when I say "almost noboy" I actually mean NOBODY. There was NOBODY at the gym. What a luxury!
 
Anyway, it was a very good work out! I did 45 min on the cross trainer and about 40 min strenght. Afterward I felt awesome! I took a picture of the cross trainer to show you guys that i actually did 45 minutes and burn 1000 cal (Is that really true?) and had a good pulse. But, what happened...? I didn't manage to take a picture, but I didn't realize that until now. Well well, I did manage to take a photo of my hair that looked awsome after the work out. How is that possible after 1,5 h work out? Well, when my hair looks like this i love it! :)



Remember me