Tack!

Vad roligt att så många gillade mitt inlägg om saker till lägenheten. Ni är så fina!
 
En sak som jag också skulle vilja göra i lägenheten är att renovera mitt badrum. Jag har ett badrum med våtrumsmatta på golvet och klinker på väggarna. Det som fanns därinne när jag flyttade in var en toalettstol, ett badkar och ett handfat som stod på ett rör. Alltså, ett sånt där handfat som inte har något skåp under sig eller så. Dessutom fanns en spegel, några hyllor och ett spegelskåp ovanför handfatet. Spegelskåpet var det fulaste och äckligaste jag någonsin sett. Huua! Det jag har gjort där inne är att jag har bytt ut det skåpet till ett större och finare, och jag har även ställt in ett skåp att ha under handfatet, så slippen man dessutom se det där äckliga röret. 
 
Dessa små förändringar gjorde väldigt mycket! Men det är ändå inte ett sånt badrum jag skulle vilja ha. Men vem renoverar en hyreslägenhet så mycket? Inte jag tyvärr. Men om jag hade köpt den här lägenheten hade det stått högst upp på alla mina to-do-lists. Är det konstigt att tänka så? Skulle ni renoverat ändå?

Skaffa en passiv inkomst som bloggare. Vi tror att du kan tjäna minst 600 kr varje månad om du börjar rekrytera nya medlemar till vårt blogg nätverk bloggbesokare.se.Vi betalar 2 kr för en ny medlem + 50 % av deras investering på vårt sajt till ditt konto.Du kan välja sen att dra pengarna via paypal eller köpa själv en av våra vip eller mynt paketer som du kan använda för att få traffik eller som annonsering av din blogg.Trevligt att läsa om dig :)




Remember me