Vecka 8 - 2013

Måndag 18 Februari 2013
Idag var jag ganska pigg när jag klev upp, det kan bero på att jag la mig så tidigt igår kväll. Skönt! På dagen blev det sen jobb och efter ett tag kände jag att jag var lite trött i huvudet efter gårdagen. Haha! Det tar på krafterna att tävla!
 
Efter jobbet åkte jag direkt till stallet för att rida ett litet pass på Kitty. Söta lilla ponnyn, vill ni läsa om det och se bilder finns det HÄR. Sen åkte jag hem till J där det vankades mycket god mat!
 
Tisdag 19 Februari 2013
Idag gick jag upp i god tid före jobbet och tog det lugnt på morgonen. Skönt. Sedan gick ajg till jobbet och jobbade. När jag kom hem tog jag det lugnt igen, och passade på att städa lite och diska. Sedan kom J över och vi kolalde på TV.
 
Onsdag 20 Februari 2013
Idag skulle jag egentligen jobba från 6.30, men chefen som skulle lösa av mig vid 14-tiden ville byta pass. Det gjorde jag så jag fick sovmorgon! Superskönt! Jag ställde klockan på 11, men tyvärr vaknade jag 9 ändå. Då gick jag upp och tog en morgonrunda med Abbe. Sedan när vi kom in kröp vi ner i sängen igen och tittade på Person of Interest. Bästa serien! Men nu är mina avsnitt slut, så nu kollar jag på Pretty Little Liars igen, det har ju kommit nya avsnitt!
 
Sen åkte jag till jobbet och pratade lite med chefen. Jag jobbade mitt pass och sen åkte jag och Abbe förbi mina föräldrar på vägen hem. Myspys!
 
Torsdag 21 Februari 2013
Idag hade jag äntligen sovmorgon. Egentligen skulle jag vara ledig idag, men sa okej till att jobba ett tag i alla fall. Så jag började vid 11 och jobbade till ca 16.30. Efter det gick jag hem och förberedde mig för stallet. Sen blev det en tur dit för lite hoppning på Einstein. Perfekt inför söndagen. Det gick riktigt bra och HÄR kan ni läsa om passet och HÄR kan ni se lite bilder.
 
Fredag 22 Februari 2013
Idag blev det jobb hela dagen. Full fart. Sen gick jag bara hem och tog det lugnt och träffade J en stund. En skön dag helt enkelt.
 
Lördag 23 Februari 2013
Idag jobbade jag igen, och på jobbet inleds sportlovsveckan vilket innbär mer gäster. Dessutom har vi en show just nu, så det har varit mycket med den. Efter jobbet gick jag hem och bara bytte om för en skulle jag träffa Gustav och åka till stallet för att rida. Eftersom det är hopptävling med Einstein imorgon måste jag se till att han aktiveras ordentligt så han inte är övertaggad, haha! Vill ni läsa om kvällens pass kan ni göra det HÄR.
 
Söndag 24 Februari 2013
Idag är det hopptävling! Wiho! Vill ni läsa om hur det gick gör ni det HÄR. Efter tävlingen åkte jag hem och tog det lugnt. En myskväll.

Superfin blogg du har fina du! Kram på dig!

hoppas du har en toppen dag :D




Remember me