Vecka 7 - 2013

Måndag 11 Februari 2013
Idag jobbade jag lång dag, och efter jobbet var jag så trött att jag bara åkte hem och sov. Superskönt! 
 
Tisdag 12 Februari 2013
Idag jobbade jag fram till klockan två, sen efter jobbet åkte jag hem och la mig i soffan och helt plötsligt kände jag: "Jaha, nu då?". Det kändes som första gången på jättelänge jag inte alls visste vad jag skulle göra. Så jag tog på mig ytterkläderna och åkte och handlade lite hårfärg och annat, och sen hem igen och färgade håret. Det behövdes. Det blev rätt mörkt, men jag blev nöjd. Skönt!
 
Onsdag 13 Februari 2013
Idag var det en lååååång arbetsdag. Jag började 8.30 och slutade 19.45/20.00. Pust! Så den hrä dagen hände det itne så himla mycket mer än att jag jobbade. Träffade J en sväng på kvällen.
 
Torsdag 14 Februari 2013
Idag är det alla hjärtans dag! Grattis på alla hjärtans dag! Eller.. Kram på alla hjärtans dag! Hmm.. Trevlig alla hjärtans dag? Vad tusan säger man!? Alla hjärtans dag till er i alla fall! Jag spenderade dagen med att vara ledig, superskönt! Och mitt på dagen åkte jag till Memira för att kolla mina ögon efter operationen. Jag blev klart godkänd och behöver numera inte gå på någon mer kontroll. Duktiga ögon! Tänk att det är över ett halvår sedan jag gjorde operationen. Efter det åkte jag till frisören och färgade mina ögonbryn. Älskar att ha nyfärgade bryn, så mycket snyggare!
 
På kvällen var det dags för ridning och det blev dressyrträning på Einstein. JÄKLAR vad duktig han var! Fina fina häst! Det märks att han börjar orka mer nu! Så himla roligt! Efter passet åkte jag till J och firade lite alla hjärtans dag :)
 
Fredag 15 Februari 2013
Idag började jag jobba tiiiidigt igen, så klockan stod på 05.00. Trött tjej som åkte till jobbet. Men som vanligt är ju fördelen när jag börjat tidigt att jag får sluta tidigt också. Efter jobbet åkte jag till stallet för att trimma lite på Einstein innan söndagens dressyrtävling. Först värmde jag upp honom lite, sen fick Emma hoppa upp och rida dressyrprogrammet en hel massa gånger. Sen mot slutet satt jag upp igen och mjukade upp och lösgjorde honom lite till. Jag fick samma underbart härliga känsla som igår! Fantastiska häst! 
 
Lördag 16 Februari 2013
Idag blev det en lång jobbdag. Jag jobbade ända till 18.30. Lite trist tid, men men, det blir bra med caaaash! :) Efter arbetsdagen gick jag hem och packade ihop lite grejer inför morgondagen och sen åkte jag till J för att äta middag och kolla melodifestivalen. Som för övrigt var ett skämt enligt mig. Visst, en del bra låtar, men mina tre favoriter som jag tyckte kunde få gå vidare åkte rätt ut. INGEN av dom kom ens till andra chansen. Så jäkla dålig smak har jag väl inte?
 
Söndag 17 Februari 2013
Idag var det tävling! För att läsa om dagens tävling kan ni gå in HÄR, på min hästiga blogg. När jag kom hem myste jag ner mig i ett bad och hade lite hemma-SPA innan jag och Abbe tog en mysig kvällsrommis och kröp ner i sängen och somnade bums.



Remember me