Robstep är den nya Segway!

Alla vet väl vad en Segway är numera? Jag tycker det verkar vara asroligt att åka på en sådan, men jag har aldrig testat. Lite läskigt dock om man tappar balansen och sånt. Jag tycker att det är jätteroligt att kolal youtube-klipp på folk som åker Segway när dom är fulla, men mitt absoluta favoritklipp med någon som åker Segway är Fredde i Solsidan, när han ska lämna platsen på ett argt sätt. Vänder sig om, fnyser, och lutar sig framåt. Så fjolligt! Men otroligt roligt...
 
Robstep verkar vara en precis likadan grej som Segway, fast lite mindre och smidigare. Men den fungerar tydligen på samma sätt. Jag skulle gärna provköra en sådan också, skulle ju vara perfekt att ta till jobbet, eller när jag går ut med Abbe, haha! Fast usch vad lat jag skulle bli, jag är ju redan lat om det är!
 
Hur som helst; Kommer du prova?



Remember me