Tisdag 30 Oktober 2012

Hejsan hoppsan!
 
Hur är läget med er idag? Med mig är det sådär. Är fortfarande lite småsjuk, men det är som sagt bara att bita ihop. Idag har vi kört gäster på utflykt och nu ska vi snart köra nästa gäng. Sen  blir det nog en liten lugn stund innan vi ska börja hämta gästerna igen. Ikväll blir det också lugnt eftersom vi inte får äta med gästerna idag, ås vi har nog bara en myskväll.
 
Jag hoppas på att få lägga mig i solen en stund idag, även om det kanske inte är så jättebra med tanke på förkylningen, men jag vill hinna passa på. Vi ska ju åka hem om bara en vecka. Tråkigt. Faaast, jag saknar min bästa Abbehund massor! Och såklart kompisar och familjen också. Fast man vill ändå inte åka hem, för hemma är det väl jättekallt och trist? Eller? Det såg ut som att det hade snöat till och med?
 

Det har snöat men idag regnar det, värdelöst!
Men jag tycker att ni ska komma heeeem :)

Svar: Åh, usch! Inte roligt! Men snart kommer jag heeeeem :D
sandraenerstrand.se

Åh vad söt bild :D

krya på dej!! :)




Remember me