Fredag 31 Augusti 2012


Morsning!
 
Idag är det sista dagen i augusti. (!!!!) Hur sjukt känns inte det!? Nu är det VERKLIGEN höst. På riktigt! Jätte tråkigt. På sätt och vis längtar jag allti lite till hösten, men BARA för att det är så mysigt med alla stora halsdukar och tjocka, mysiga tröjor. Men jag längtar verkligen inte till regn, rusk och kyla!
 
Tur för mig.... Jag åker nämligen bort snart. Jag har en utomlandsresa inbokad. Vart det blir och när det blir berättar jag senare. Men smiter till värmen, det gör jag i alla fall. Vi kan ha en gissningslek. Ni får gissa vilket land jag ska till, så får de som gissar rätt en länkning här i bloggen inför mina läsare. Ledtrådar: Det är ca 32 grader där varje dag nu. Det är ca 320 soldagar på ett år och jag har varit där tidigare.
 
Dagens planer är att åka på läkarbesök för ryggen, och annars fixa en del grejer. Igår städade jag ju bilen, OCH tvättade den, så nu är den riktigt bra. Nu ska jag försöka hålla den så. Idag ska jag klara av några till grejer som jag har på min "att-göra-lista".
 
Kvällens planer vet jag inte riktigt vad det blir. Vill gärna åka till min bästie Sophia, men vi får se helt enkelt.

Jag tror att du ska till Italien! :)

Säg inte att du ska till Mauritius igen?! Det är i alla fall min gissning och blir smått galet avis om jag har rätt ;)

Jag tror du ska till Italien! :) Är lite smått avis måste jag medge! :)

italien igen? ;D

Thailand? :P

fin blogg!.. och fint namn ;)




Remember me