Vad hände med armen?



Jag svarar lite på era frågor

sv: Det låter inte helt fel :)

Just nu är jag arbetssökande så ledig är jag en hel del :)

När har du semester? :)

Kramar

desamma! :)

Tack detsamma :)

okej :)

aa jag ska åka nånstanns i slutet av juni, blir antingen rhodos, bulgarien elr alanya tror jag :P beslutsångest! sen kanske de blir ngn mer resa och i november drar jag ju till miami på bartenderutbildning i 1 månad ;) älskar att resa! sjda?

om du ska åka nånstanns mer mena jag ^^ ?

sv: Åh vad roligt :)

Jag får sommarledigt runt första veckan i Juni, längtar! När får du semester då? :)

sv; aadå ! :) sjdå ?

Kram

sv; jaha gud vad härligt! :)

Den 17 juni ! :) dudå?

sv: tack detsamma! :)

Moa

Aj aj aj :o lät inte så kul "/

Sv: tack dsm :))

sv: Ja du ganska så sen, 15 juni blir det! Men inte lång kvar, själv då? :D

gud vad fina ögon du har!!

sv. Åh tack så hjärtligt! Detsamma =] Några planer för helgen? Kram

Åhhh tack desamma :)

SV: Vart i Turkiet ska du ? :) Mitt sommarlov börjar 9 juni. :D

Sv: Åh va roligt :D jag får vara ledig på helgerna ;)

när och vart i turkiet ska du? roligt :)

jag har faktiskt inte koll på det där men säkert 10 eller 11 juni, självdå? :) kram

gött ;D

17 juni:) sj?

Va härligt! :D

Jag får sommarlov den 14juni men jag börjar jobba den 15 igen sen så :)

- Trevlig helg :)!

SV; Okej kul :) Jag slutar skolan den 10 juni så de e inte långt kvar nu! :)



När blir du ledig då? :)

Sv: Härligt! :D Jag får lov 10 juni, när får du sommarlov? :)

sv: vad kul! :) jag får sommarlov den 17 juni, du då? :D <3

Åh tack :D Allt bra?

sv: Jadå, själv? :)

sv: va roligt!

Mycket sol och värme där.

snart hoppas jag :D

sv ; tack detsamma :)

sv: vet inte :) tror jag ska träffa kompisar ;)

dudåå ? :)

Var med och tävla om 150:- presentkort/valfri vara hos RUNNS.SE på mi blogg.. :)



http://viktoriasaci.blogg.se/2011/may/tavling-1.html

sv; Okej vad kul! :] Jag vet inte när jag får sommarlov riktigt... Vecka 23 får jag nog det :]]

SV: Åh vad kul. Jag tror faktiskt också att jag åker till Turkiet med min släkt :)

sv: Tack :) detsamma :)

Men jisses!

sv: Tack detsamma :)

Oj :o Vad har hänt? Orkar inte kolla på videon.



Sv: Men gud vad härligt :) Jadu, jag tar studenten 10 juni och ska förmodligen jobba hela sommaren så får ta att åka utomlands till hösten :) Kram

aj! ser inte skönt ut

Sv: Åh, låter härligt! :D Jag vet faktiskt inte, haha. Dd?

Svar : 14 juni tror jag det är :) Du då? :)

Du får också ha en bra dag! Kram

Jag hoppas detsamma till dig & att du hittar på massa roligt ! (=

SV: Nja inte direkt, låg hemma och var sjuk hela valborg :/ Själv?

sv: tack de ska jag ha! allt bra?



fyy vad läskigt att du kan böja armen så!

sv: Men gud så härligt!

sv: detsamma! :)

Va har hänt ? ;o

sv: tacktack desamma :)

sv: förlåt för sent svar!

Min valborg var inte den bästa tyvärr, hur var din då? :)

Sv; Okej, det blir nog bra tror jag :) Nej det ska jag inte göra. Hoppas på att få göra det nästa sommar! Men inte iår. Ska du? :)

sv; okej låter nice :D den 9e juni, dudå? :D

jadå, hoppas du med får det :)!

kram!

M

TaCK hoppas att du med får en fin helg:D!

ojoj din arm:O

Krya!

sv: okej skoj! :)

jag får sommarlov den 16 :D

detsamma :D

sv; tack detsamma!

vad ska du göra i helgen?

sååå sött av dig :D herregud va har hänt med din arm snyggo?

Sv. Jag får sommarledigt den 14 Juni :)

sv: Tack detsamma!

Är allt bra med dig? :)

sv: tack detsamma!:]]

Men gipset sitter på höger på bilden och du visade med vänster..

Bea

usch detta lät inte alls kul! =/ hoppas armen blir bra snart gumman..



MHH Bea

vad fin du är!



läskigt det där med armen.. hoppas det blir bättre snart! :)

kram

hoppas armen blir bättre!

Är du intresserad av kors, fjädrar och ear cuffs?

Då är min nya hemsida något för dig.



- gepsmycken.blogg.se

vart gör di dina vidior ?

jag bröt också armen en gång när jag red, fast det var länge sen. men jag hoppade och hade en häst som var för stark så jag kunde inte göra annat än hänga med... hästen hoppade över en oxer bakofram och tvärsvängde vid ridhusväggen. jag hängde inte med så jag ramlade av och tog emot mig med armen och vips så fick jag en svanarm som läkarna kallade det. trevligt trevligt, hehe.




Remember me