Nyshoppat

Det råkade bli en liten shoppingtur efter jag varit på massagen. Oooops! Det här grejerna fick iallafall följa med hem:



Ett baslinne i kanske världens mjukaste och skönaste tyg. (Bilden gör den inte rättvisa)



Svarta låga tygskor



Två par solbrillor, ett par efterlängtade med spegelglas! :D Tack för tipsen!

Sv: Åh okej. Var har du varit då? :)

Hoppas det iallafall, långhelg och grejer ju så ska försöka hitta på så mycket som möjligt x) Sjd?

sv:ingen fara!:D Inte alltid lätt att hinna med hehe hoppas du hade en trevlig resa :D

Hej

sv: ska bara chilla i veckan sj? :P

sv: det är lungt! :)

typ flytta och lite så du då?<3

sv; nej inget så där planerat, men är ledig veckan ut, så slipper skolan iaf, det är skönt :)

själv? ska du hitta på nåt? :D

sv; Jag har inte planerat något, ska nog ta det lugnt och rida tror jag :)

nej inte så mycket. du själv? :)

sv ; i helgen blir det nog att slappa lite och njuta av ledigheten och så kanske det blir någon ko mpis, inget riktigt planerat ännu :p

vad ska du själv göra i helgen ? :)

sv: arå ska åka upp till stugan! ska du gör nått kul? :D

Det gör inge ;)

SV: Denna vecka på fredag åker jag till Tallin o sen ska jag bara bada o sola resten av veckan , själv ? :)



Kram!

aha =D vart har du varit då? :)

Jadu har ingen aning om vad som händer har inte bestämt något än så vi får se^^ själv då? :)

inget , bessemerfesten är i helgen, ska nog gå på de ;)

sj? :)

sv: Tack så mycket :)!

fint (:

Svar : Det är lugnt :) I veckan händer det nog ingenting speciellt, är ledig så ska väl vara med lite kompisar och så. Vad ska du själv hitta på i veckan? Kram :)

åh vad fina saker! :')

vad fina saker, allt bra idag? :)

vart hitta på solglasögonen ? :)

vart hitta du solglasögonen ? :)*

Vart är brillorna ifrån :D ? Jätte snygga!

fin blogg:)

allt bra?

Vad kostade skorna? För de e köpta på H&M va? Jag hittade ingen prislapp när jag var där :)




Remember me