Dagens blogg 2 mars


Nu kör vi igen! För att vara med, skriv en kommentar till inlägget att du är med. Man får delta en gång per timme och person. Så deltar du en gång klockan 13.06, får du delta igen klockan 14.06, osv. OBS! För att ditt deltagande ska bli godkänt krävs att inget annat står i kommentaren också, detta för att det ska bli lättare för mig.
ida

jag är med ! :D



jo jag mår bra. hur mår du ?



jag skulle vilja vara med på den där tävlingen ! :)

hej,vad gör du? :)

Vill gärna vara med i dagens blogg :)

Jag är med

Jorå, jag mår bra :) Hur mår du? :)))

Svar: Okej :) Jag läser informationsdesign/textdesign på högskolan :) Hur mår du idag då?



Kramar Sannalitens.blogg.se



Förresten, jag har en tävling på min blogg därm an kan vinna 1000 kronor på H&M, kanske kan vara något för dig? :)

jag är med :D!

Ok, jo det är bra.

Med dig?

Jag är gärna med! :)

jag är med :D

sv; okej va roligt :)

jodå, jag mår rätt bra. dudå?



okej, ska kika om det är något för mig :)

Jag är med! :D

Jag är med!

jag är med :)

jagmår super idag, du då? :)

jo de är bra, jag skaa till en vänn sj?<3

Jag är mneeeaaadd ;D JÖJÖJÖJÖJÖJÖJÖÖJÖJÖJÖ!!!

Jag är med då ;)

jag är med ! :)

Jag är med

sv: jo jag mår bra!! :) sj?



ja jag går i skolan, samhäll/journalistik på gymnasiet. du då? :)

jag är med!!



sv. hehe okej trelvigt :)

kalasbra med mig, och dig?

kramar

hur mår du ?

Jag hoppade av gymnasiet för andra gången för bara några veckor sedan. Sitter mest hemma på dagarna nu och funderar på vad jag vill göra :) Själv då?

jag är med!

sv: det är bra, själv? :)

går inte att anmäla till h&m saken :(

jag e med :)

jag är med!:)

Hej! Jag tänkte bara säga att jag har en liten frågestund på min blogg! Du kan fråga absolut vad som helst, ingen fråga är dum ;) Det skulle vara grymt roligt om du ville fråga något.På söndagen 20.00 har jag svarat så bra jag kan, så passa på innan det är försent kram!! ;)

Okej, hur lång är den utbildningen?

Det är bra med mig, ska snart träna. Själv då?

anmäl dig på dagens blogg tävling! :')

http://photosbyisabel.blogg.se/2011/march/anmal-dig-nu.html#comment

sv: jaha, okej :d

jag mår bra :) sj?

Allt bra idag? :)

Jag är med :)

Sv; härligt, de låter jättekul :D Jag mår bra, dudå? :D

jag är med :)

vi är med :D <3

sv: jaha okej :) jo det är helt okej, börjar bli lite förkyld bara. Hur är det själv? :)



Det låter ju som en bra tävling. Kram

sv' okej vad skönt :) ja min helg var bra, din då? :) kram

Jag mår bara bra;) Fanny kunde inte blogga idag så jag svarar på kommentarerna:D

Vad ska du göra till helgen då?

sv: jag mår bra :)



jag är med :) !

SV: I Helgen gjorde jag ingenting, låg mest utslagen i soffan med upp emot 40 graders feber, inte så roligt men nu är jag uppe på fötterna igen! :D

Trevlig kväll på dig!

ja är med :D

Jag är med :D

Jag är med då :P

jag är med

Jag är med = )

Jag är med :)!

Mli

JAvisst kan man väl vara med :)

Sv: Jag är med! (:



I helgen blir det att bygga på ladugården! (: sj då?

I'M IN!:)

Jag vill vara med :D

Jag är med! :D

jag e med

Jäg är med! :D

jag är med :)

jag är med! :)

jag är med :D

jag är med!

jag är med :)

Jag är med!

Jag är med :)




Remember me