For you - Bloggtävling

Nu drar vi igång en bloggtävling med Tourn.se. Du kan vinna ett presentkort på 1000 kronor på H&M



För att komma till tävlingen klicka in dig HÄR och följ reglerna.
Kom sedan tillbaka och skriv att du deltagit. Lycka till!

sv: eeh haha xD såklart jag går i skolan ;3 jag går i 5:an ;D sj?

- okej :D

ja jag går i skolan, Barn och Fritid :) du då? :D

Svar: Ja, jag går på Vasa Real. :)

jag är med! :)



http://anastasialundman.blogg.se/2011/february/1000kr-ja-tack.html

goddag <3

sv: yes det gör jag! :)

går på HTS gymnasiet i järfälla inriktning frisör. :)

Härlig tävling

Sv: Japp, jag går i solan.



Haft en bra dag? :)

Nä jag jobbar :) hoppade av skolan direkt efter 9:e klass. Skulle gå en lastbilslinje och praktisera på tatueringsstudion men det slutade med att jag gick direkt in i arbetslivet i stället. Själv då?

Ja, jag läser till frisör :) Dudå?

sv: Ja,jag går i skolan årskurs 9 sista året sen börjar man gymnasiet,själv? Kram:)

okej, jag ska börja gymnasium till hösten du då!?

:D

Jag går i skolan men just nu har man lov. Jag går barn och fritid.

sv: aa, jag går första året på gymnasiet, estet programmet med musik inriktning :) dudå?

sv: ja de gör jag! :) Går på fornängsskolan, i 9c ^^ går du sj i skolan?^^

sv: ja jag går i skola, andra året på teater estet :D går du i skola?

Vi ska fira Justins födelesedag sj?

Ja, skolan tar upp allt för mycket tid -.-

Jag går i 8an ;)

I helgen var det jobb & så såg vi melodifestivalen på plats, själv då?

okej :) jo jag går i basketklass :)

nej faktiskt inte, jag är för gammal för att gå i skola ;D haha..du då? :)

sv: Okej :) Ja, jag går i 6:an :)

SV: Jo jag går i skolan, barn och fritid för att sedan bli polis :) Vad går du? :)

sv: jo jag går skola, fast bara i femman... går du i skola?

sv: ja jag går i skolan hah ;)

okej, ja jag går i skolan :d jag går i skolan i broängens skolan som ligger i Tumba som är en förort i södra Stockholm :) Där går jag i en musik & media klass :p

sv: ja jag går i nian , jag gick om :) dudå?

Japp, jag går i skolan jag! På gymnasiet, teknik formgivning, sj?

Aha =) Jag pluggar just nu upp mina betyg på folkhögskola så jag kan vidare utbilda mig till behandlingsassistent, Vad pluggar du? =)

sv: Nej jag går inte i skolan :) det var några år sen.

Jag är arbetssökande för tillfället :)

ida

ja jag går i skolan :)

i 5:an

Hej, kicka här för fina festklänningar =)

Just nu har jag lov men annars går jag i gymnasiet. Media inriktning Foto på Mediagymnasiet sj?:)

sv: ja, jag går i skolan. i 7:an :)

ja jag går på kunskapsskolan :)

sv: ja, går i skolan. Jag går i åttan på en skola i Köping. Ca 2 timmar från stockholm :)

Går du i skolan?

sv: Jo, jag går också i skolan.

Går i sjuan just nu ;)

Sv: Ja nånting måste jag ju hitta på i veckan, har ju lov! :) vad vet jag inte riktigt dock.. åka skidor kanske! har du också lov? vad ska du göra i veckan då? :)

ja, jag har ju lov nu så vi får se, imorgon ska jag iallafall till alborgen (står i min blogg om vad det är) :D

Ja, jag går i skola. Vad menar du med "vad"? Vad skall du göra idag, då?

i helgen var jag i sthlm på dop :)

japp ja går i skolan, vanliga skolan eller va man säger haha

sv. ja jag går i skola :D men det är grundskola. :P

Men annars jag har tänker mig ta media linje. =)

aha, så pass ;)

jag går sista året i gymnasiet och tar alltså studenten nu till våren :D dudå?

Sv. Jaa, jag går andra året på gymnasiet och jag läser Samhällsprogrammet med ekonomi inriktning :)

SV: Skidor, jag går i en skola i huddinge som heter Tomtbergaskolan :)

Har sportlov just nu :D

sv: Jaa, jag går skolan. Men jag går högstadiet i Skellefteå.. Om det var det du menade.. :$



Tycker du jag borde ha frågestund?

sv: ah kul! :)

Ja jag går ni i 9:an! :)

Sen blir det högstadiet för mig.....Tiden går väldigt fort haha

allt bra idag? :)

SV, ja jag går i skola, men vilken säger jag ej.

Super fin blogg!! <3

Gå gärna in på vår blogg!

Kram kram Corre o Wendela

Moa

Sv: Okej;) Aa jag går i skolan, vartofta skola:) själv?

SV: Jag går bara i skolan, jag går bara i sjuan:D

Sv; Ja.. Haha, är 12 år, och då går jag i skolan,, hihi :P

ja jag går andra året på gymnasiet, inriktning sammedia :D

Hej!

Jag har ny header, så kika gärna in och komentera vad du tycker! :D

Vad gör du annars då?

Sv; Jaså :) jaapp.. Jag går andra året på gymnasiet, barn&fritidslinjen :) dudå?

sv; aokej ^^ ja jag går i skolan, vadå menar du vilken klass, eller vad ? ^^ <3

Sv: Okejokej. Japp, jag går på Väggaskolan i karlshamn, samhällsinriktning i ettan :) du har gått ut va? :)

ikväll blir det bara en massa plugg sjdåå?:)

sv: ne samma typ :) Ja går sista året på hotell och restaurang :) sj då +

Jag bor i Rönninge så jag går i Skogsänggskolan :) sjdå ?:)

jadu, min helg var helt okej, rätt lugn. :)

din då?

sv: ja jag går i skolan men just nu har jag sportlov ;)

Nej du, jag pluggar inte, jag jobbar, och har gjort så i 6 år nu. =)

sv; oki! :) jag går samhäll med inriktning samhäll på gymnasiet :) själv då?

SVAR; Okej :) Jo jag går i skolan, men jag går i nian. Själv då?

sv: Okej, ja jag går i nian. Sen till hösten kommer jag förhoppningsvis in på linjen SPA-fitness och hälsa :D

sv: okej, joo jag går i skolan, thoren business school i gävle, dudå? :)

- nej jag har lov ;) , allt bra med dej idag ? :)

sv: haha näru! jag är snart 23 ;)

Sv: Japp, jag går samhälle i Sveg. Du själv då? :)

sv: Jaha okej! Ja, det gör jag. Jag går i 9:an men ska börja gymnasiet snart ^^

Du då? :)

Jag har nu deltagit i tävlingen! Hoppas nu bara på det bästa :)

sv: skola är så tråkigt..

Jag går på Rekarnegymnasiet i Eskilstuna, Handel&Administrations programmet! :) du då?

SV: ursäkta men de där va väl inte så "snällt"



Svar: Okej :) Jag vet faktiskt inte, skola och sånt. Går du i skolan? Isåfall vad? :)



skrev du, klart jag går i skolan? ;S ;S

Sv; Okej :) Haha ja jag går i skolan, i nian :)

okej :)

yes de gör jag, på Hbg sportgymnasium :) du? :D

Sv: Läxor,prov och sånt Görru då??!!!<333

sv; Haha, ja jag går i skola :)

Jag går i 9:an -.- så börjar första året gymnasiet efter sommaren :D längtar till det, tycker det låter kul :)



samhälle men inriktning beteendevetenskap :)



Vad går du för något? :)

sv; Okej :p Aa jag går i skolan, vadå vad ? hehe :) om du menar gymnasium så har jag inte börjat än, men har valt oså så efter sommaren :p vilken linje går du ? :)

Fia

Sv: okej! Jag går nog i skola, men just nu har jag sportlov :) Jag går i sexan, alltså lågstadiet! :D ad går du i??

Kolla gärna in dagens video, vad tycks?



kram! :)

sv. gör inge! :)

jag har flyttat hela helgen! va har du sjlv gjort?

festade i fredags sen i lördags tog ja de lugnt :) och nu äör ja i sälen och har det gött :)

dudå??

ja ska vara med :d tror jag haha :) Hej! Hoppas inte jag stör. Kolla in min blogg, lagt upp en massa fina bilder från oslo :)



Mvh Jasmin

sv; går sista året i högstadiet :)

din blogg hade passat som en bra "dagens blogg", Var gärna med och anmäl dig till dagens blogg hos mig! =)



kram!

Jhh

sv:okej:D

Ah de gör ja :D

Jag går i grundskolan årskurs 7 :)

vad går du i? :)

Jag vill hemskt gärna vara med. Men jag förstår inte riktigt vad man ska göra. Jag har nu blivit medlem. Vad är det för inlägg jag måste skriva och hur gör man nyckelord och sånt? Tacksam för svar. Tack :)

Jag går i skolan, och jag går sista året på gymnasiet barn och fritid..så den 16 juni tar jag studenten:) sj?



Kramar

sv: jag går en hud och spa linje:)vad går du själv?

Hej!

Skulle vara jätte gulligt om du röstade på mig i en tävling!! ;)

Om du röstar så kommentera i min blogg så får du en länk skulle verklgen uppskattas ;)

Här är länken:

http://kajsabjarang.blogg.se/2011/february/finarlisterna-i-fototavlingen.html#comment



Jag är nummer 9



Kram ;)

hihi ja jag går i skolan =) högskolan faktiskt =) går lärarutbildningen för tillfälligt, men jag ska nog byta till något annat nu till våren =) vilken klass går du i då? =)

Sv: Okej :)

Ja, jag går i skolan och i 7:an ;)

själv då?

Sv; nej nej du får gärna skriva till mig, nu vet jag hur det ligger till.. :)



Hade jag orkat bi medlem där hade jag vart med :P

Klart jag går i skolan :)

Sv: Okej, vad går du för skola? :)

Ja, jag går i skolan och jag går hotell- och restaurang! :)

okej, nej jag har gått ut :) vad går dudå?

Det löste sig, jag är med!!!!!!!!!!!

SV; Okej! Ja, jag går på gymnasiet i andra ring. Samhällsprogrammet med inriktning ekonomi går jag där! :) Dudå?

Svar: Ja, jag går i skolan. Läser Samhäll, andra året på gymnasiet.

Kram

Sv: jo jag går i skolan. Fast nu har jag lov då ;)

Asså jag går bara i 9:an så jag går inte i någon speciell =P

- inte så mycket. Måste plugga till ett prov :/ du??

aha okej, japp det gör jag i grundskolan i 9:an men ska börja på naturlinjen till hösten om jag kommer in :P

vaddåra? =)

Jag ska va med men sen :D

jag har deltagit!

Jag deltog :D

Nacit! ;D

Jag har en tävling på min blogg just nu! Gå in och tävla om ett söt mobilsmycke! <3



http://wronginalltherightways.blogg.se/2011/march/tavling-missa-inte.html

Jag deltar! :D <3

VI ÄR MED!

http://isaoliviainspiration.blogg.se/2011/march/1000-presentkort-pa-hm.html#comment



(tack för tipset!)

sv ; jag mår super själv ?

JAG HAR DELTAGIT :) hoppas jag gjorde rätt.. haha

hej jag har deltagit i tävlingen :)

Jag har deltagit :D

Jag är med !!

Är jättegärna med! Har länkat:

http://pyretpepsi.blogg.se/competes/2011/march/tavlar-hos-sannalitens-om-presentkort-pa-1000.html




Remember me