TÄVLING - Biolage

Nu startar vi igång en bloggtävling! Du kan vinna exklusiva produkter från Biolage för just ditt hår! Biolage är ett bra hårproduktsmärke som endast säljs hos frisörer.



För att delta gör du såhär:

1. Skriv ett inlägg på din blogg där du lägger in min bilden nedan. Du ska skriva att du är med och tävlar hos Sannalitens.blogg.se om produkter från Biolage.
2. Länka till min blogg.
3. Kom tillbaka hit och skriv i en kommentar att du vill vinna, varför och vilken typ av hår du har.

OBS! För att ditt bidrag ska bli godkänt måste du ha gjort inlägget i din egen blogg (om du inte har någon blogg går det bra att göra via facebook) och det krävs också att inget annat står i kommentaren till detta inlägg än det som ska stå.

Lycka till!

sv, jodå jag ska ut och fira valborg med mina vänner, och en ska sova över! (: kommer även chilla ute ganska mkt sjdå? :-)

kram!

Sv: Blir nog grillning & fest med kompisar! :D sj?

sv: bara bra med mig :D händer det något kul på valborg då?

sv:japp själv?

kram<3

Hejsan:)

Vad ska du göra på valborg? Några specifika firanden?=)

På valborg så blir det fest, vad händer själv? =)

Kram!

sv: jag ska fira med grannarna sen blir det nog en liten fest med några tjejkompisar :) Har du några planer för valborg då? :)

sv: hihi ja:) ja det har jag, har du haft det bra?<3



kram

Sv. Jadu, jag har faktiskt ingen aning om vad jag kommer att göra på Valborg för min pojkvän säger att han har en överraskning då som han vägrar att tala om så jag är grymt nyfiken :D SjälvdÅ? :)

SV; yes:D! jag åker upp till stockholm:D

sv: Ja det var det ju :o

Jag har haft det ganska skapligt bra iallafall.

Trött nu varje dag sen skolan började. Haha, men så kan det va! Hur har det varit själv? :)

E

sv; Jo, men det är bara bra med mig. Och dig då? :D Kul att vi fortfarande skriver och checkar in varandras bloggar! :)

Va med i dagens blogg på min blogg :) Jag lottar ut vinnare ikväll och om du vinner kommenterar jag din blogg ,, http://alicedrewbieber.blogg.se/2011/april/bli-dagens-blogg.html#comment :)

Hej! vill just du va med i dagens blogg?

kika in på bloggen och kommentera att du är med ;)

sv:

Jag har haft det bra, hur har du haft det? :)

allt bra? :)

sv: Oj! Jag trodde inte jag hade svarat på dendär kommentaren innan , haha så nu måste jag ha svarat på samma två gånger men jaja xD

Bra att det är bra med dej iallafall!

Jag ska till Stockholm på valborg, finns ändå inget att göra häromkring då ;) Höhö..

Vad har du för dej själv på valborg då?

Hej :) Har faktiskt inte så mycket planer för Valborg, men det blir nog att umgås med vänner och kanske gå och se på en majbrasa!



Vad har du för planer då? :)

Jag har sjukt torrt blekt hår så det skulle vara nice att vinna lite bra hårprodukter :)



http://tigerlina.blogg.se/2011/april/tavla-om-harprodukter.html#comment

lj

SV; på valborg har jag inte bestämmt vad jag ska göra än, vad ska du göra ? :) KRAM :)

bara träffa goda vänner , äta god mat och se brasan+raketer :)

själv?

fin desingn :)

sv; jag ska stå på en loppis och sälja :D

själv? :)

sv: TAck så mke, o det samma :D händer ikväll ?

SV: Härligt :) Min skola anordnar en konsert mot våld och droger imorgon, så det är väl det jag ska göra :) Själv då?

sv: jodå jag har haft det jätte bra, hur har du haft det? :)

kram

Jag har ganska långt, lagom långt hår.

Verken tunt eller tjockt hår, utan mer mitt i mellan, lite smått slitet kanske.



Jag vill vinna.

Och varför jag vill vinna är för att jag tycker den produkten verka intressant och skulle se vilja testa.

Hej!

Anja heter jag och vill gärna vinna denna tävling :) Jag är brunett med normalt hår, skulle jag nog påstå..vare sig torrt eller fett :)

Fin blogg :) Ha en bra dag!!

Jag vill vara med och tävla. Jag ska vinna för att jag bryr mig mycket om mitt hår!!

Jag har blondt lagom tunt hår! med några blonda slingor!! :)

Hej sanna!

Jag är självklart med och tävlar. Skrev om dig här!

http://saraannaalexandra.blogg.se/2011/april/tavling-biolage.html#comment



Skulle vilja vinna för jag har färgat mitt hår i flera år, både blekt, avfärgat, tonat, färgat osv. Oftast färgat det svart sedan avfärgat för att få ljust men sedan ångrat mig igen. Har långt hår också så mitt hår är så slitet men jag vill inte klippa av det! Mitt hår har ingen näring! Är torrt! Slitet och tråkigt! Behöver bra produkter till mitt hår men har inte råd, så därför skulle jag verkligen vilja vinna.



Kram!

Jag skulle vilja vinna eftersom det är sällan jag unnar mig själv att gå in i en frisör salong och köpa såna här hårprodukter för jag tycker dom är för dyr. Mitt hår är långt, ungefär nedanför brösten, färgat och något slitet så tror dessa hårprodukter skulle vara bra för mig :)



Kram / elin

http://rrocktheworld.blogg.se/2011/april/ar-med-och-tavlar.html#comment (inlägget om tävlingen!)

Ja vill vinna, jag bryr mig jätte mycket om mitt hår! Jag är blond och har mellan tjockt håt med blonda slingor i!

Jag vill vinna för att jag behöver nya hårprodukter! Sen så hade det vart väldigt kul eftersom att jag aldrig har vunnit förut! :)



Jag har svart hår, lite nött och torrt i topparna.

jag är med

jag har skrivit på min blogg varför jag vill vinna och vilken typ av hår jag har :)

Jag vill vara med och tävla. Har länkat tävlingen och din blogg via min blogg http://amandamariaahlberg.blogg.se/2011/april/tavling-biolage.html#comment

Jag skulle vilja vinna denna tävling för att man aldrig kan ha för mycket bra hårprodukter i badrumshyllan. Biolage är en av de bästa produkter jag testat och som nybliven frisör rekomenderar jag det starkt till alla som vill ha lite vardagslyx! Jag har färgat och slitet hår.

Hej, jag är med.

Jag har tunt hår och begynnande grått (vilka jag är i strid med :)) och håret är sådant att det behöver all hjälp det kan få. Med åldern försvinner lystern tyvärr.

Har länkat:

http://pyretpepsi.blogg.se/competes/2011/april/tavlar-hos-sannaliten-om-produkter-fran-biola.html

Jag är självklart med i denna tävling!

Min typ av hår är kort, slitet och blondt.

Jag har även länkat dig på min blogg:

http://dimas.webblogg.se/2011/april/tavling.html#comment



Kram!<3

Bea

Kika min blogg.. har länkat till dej nu och är med och tävlar! =))

Jag har väldigt tunt och slitet hår. skulle jättegärna vilja vinna detta =)

Håller tummarna!

/ Bea

Hej, jag har gjort ett inlägg på min blogg, och jag skulle vilja vara med och tävla! (och vinna såklart, haha!) :) men jag vill vinna för mitt hår, det blir lätt slitet, och torkas ut av vissa hårprodukter så varför inte vara med och tävla om riktigt bra hårprodukter som kanske hjälper liksom? :D , så nu tar jag chansen att testa något nytt som verkar vara väldigt bra! och det kanske funkar för mitt hår!

mitt hår är ganska långt, tunnt och ljusbrun-mellanblont ungefär!

Så nu är det bara att hoppas på att jag vinner! :)

kram!

direkt länk till inlägget: http://matildakvist.blogg.se/2011/april/tavlar-om-harprodukter-fran-biolage.html#comment

http://johannacarita.blogg.se/2011/april/annu-en-tavling-pa-gang.html#comment



Jag vill vinna för att jag behöver något nytt schampoo, har inte råd med dyra så jag använder alltid de billigaste, tyvärr är de inte alltid snälla mot mitt hår...

Jag har något slitet, tjockt hår som lätt blir fett (pga tonåren).

Jag är med!<3

jag är med och tävlar!

jag har länkat och allt på min blogg.

jag har långt blond hår, som är lite slitet och skulle behöva vårda det mer så hoppas jag vinner hår produkterna! :)

jag vill verkligen vinna jag!

jag gått väldigt länge och funderat på dom där biolage produkterna men har aldrig riktigt haft råd att köpa...

mitt hår är en brun katastrof! !

Jag är med och tävlar.

Varför: För att jag har rätt så slitet hår men mitt största problem är min torra hårbotten som orsakar sår. Så just nu har jag skorpor i hårbotten som blöder så fort man råkar skrapa på dom (vilket kan hända lätt då man borstar håret).

Typ av hår: Ja halvlångt slitet hår, torr och "sårig" hårbotten.



Länk till inlägg: http://skrattdamp.blogg.se/2011/april/tavlar.html

Jag är med & tävlar! Jag har afrohår fast jag plattar håret rätt så mycket och behöver dom för att jag har rakpermanentat mitt hår ett par gånger och färgat och jag färgade håret igen igår och mitt hår är så torrt och slitet att det ser ut som hö så skulle veerkligen behöva lite lyxprodukter till mitt hår för mitt hår är ett utav det viktigaste på mitt utseende enligt mig, går inte ut om mitt hår inte ser ok ut. tack på förhand :)

Jag är gärna med i tävlingen:) Jag skulle vilja vinna för att jag läst att det här shampot är riktigt bra men det är tyvär lite för dyrt för mig. Jag har tunt och slitet hår.:)

Här är mitt inlägg: http://nyylander.blogg.se/2011/april/med-i-en-tavling-3.html#comment

Jag skulle vilja vinna & få prova dessa produkter, hört väldigt gott om dem & jag vill hitta något som hjälper mitt lättslitna hår. Det är väldigt tunt hår & mellanblont med lite koppar i.

Hej jag har lagt in inlägget på min blogg. Och jag har länkat :)jag skulle jättegärna vilja vinna. Om jag kan vara med så har jag färgat mitt hår ganska många gånger så det är ganska slitet. Och det är lite vågigt. Och färgen är orange :)

Jag är med kostar det något?

mitt hår är normalt

Hej! :) Jag vill väldigt gärna vinna för att jag vill ha bra produkter för mitt hår! :) Och nu när jag är nyklippt vill jag ha kvar den här nyklippta känslan! :) Den typ av hår jag har är halvlångt och en hellugg ljust slingat! :) Tål rätt så mycket men blir gärna slitet! :) Kramar Denice.E

Jag är med och länken hittar du här: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/may/harprodukter-fran-biolage.html

Men gud va fin blogg!♥ Skulle bli SJUKT glad om du bara kunde kika in på min ^_^ ♥



Ha en GRYMT bra dag, Kram♥

Klart jag är med och har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/05/harprodukter.html

Är gärna med och tävlar har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/05/harprodukter.html Jag vill vinna för biolage är bra produkter, försöker att alltid köpa hos frisören men det kostar ju en del så hade varit jätteroligt att få vinna. Jag har tunt, fint och färgat hår.



Klart att jag vill vara med! En sådan underbar vinst vill man ju verkligen inte missa! Jag har Valdigt tunnt och fint skandinaviskt hår!

http://barbados.blogg.se/2011/may/harprodukter-fran-biolage.html

Jag är med! Jag Har rätt så normalt hår tror jag.

Jag vill vinna därför att jag älskar din blogg!

<3<3

Hej, jag vill vara med och tävla:) för att, det verkar sjukt kul, och för att den är bra för håret och det skulle jag vilja ha, mitt hår är lite slite och så:)

Ha en bra dag kram!

Eva

Hej! Jag är med och tävlar!!!!

Om jag vinner så har jag typiskt skandinaviskt hår. Fast Färgat.

Jag är med! Jag vill gärna testa om Biolage är ett bra shampo/balsam för mitt hår. Jag har väääldigt lockigt hår vilket jag avskyr. Jag vill se om det som några få andra kan hjälpa mitt hår och bli mindre lockigt. Som många andra har jag väldigt svårt och borsta ut mitt hår :( Jag får väldigt lätt kluvna toppar. Sammanfattning: Axellångt lockigt blont hår som jag inte gillar.

Jag är med



Jag har väldigt slitet, tunt och fult hår, har prövat massor med produkter som inte visat resultat. Nu är jag beredd att testa Biolage, vilket jag tror är ett stort steg till ett naturligt vackert hår!



Här har jag tipsat mina bloggläsare: http://lifeofamanda.webblogg.se/2011/may/ar-med-och-tavlar-hos-sannaliten.html

Jag är med och tävlar. :)

och här kommer länken till mitt inlägg om tävlingen -->

http://lovangustavsson.blogg.se/2011/may/tavling-1.html

Jag är med och tävlar! Inlägget finner du på bloggen som står med kommentaren.



Jag vill jättegärna vinna denna hårprodukt för mitt hår är jättelockigt och jättetjock och väldigt frissigt, om jag då skulle få en bra hårprodukt skulle det nog bli mitt drömhår! Vill ha det lite glansigare och att det ser friskare ut än vad det gör nu.



Kram!

Jag skulle verkligen vilja vinna för att vi har alltid vanliga shampo och jag skulle vilja testa något nytt och jag tycker om att experimentera med mitt hår och till det behöver man bra produkter!!



Jag har halvlångt hår som blir fett ganska fort i vissa perioder och om jag plattar håret blir topparna ganska slitna ...



XD

bra produkter :D

Hej! Jag vill jättegärna vinna. Jag har rött hår som behöver testa nya produkter nu på en gång! ♥

jag är med :)!

Em.

Självklart är jag med och tävlar.

Varför jag vill vinna är just för att jag behöver bli mer omtänksam när det gäller mitt hår.

Man kan väl säga att mitt hår har väldigt lätt för att bli fett. Men vilken hårtyp jag har är jag inte helt hundra på.



Jag är självklart med och tävlar om dessa hårprodukter!

Länkning till din blogg har jag även gjort.

Jag har använt samma och samma märken och känner att det är dags att prova något nytt, detta vore perfekt! Mitt hår är långt och blondt.

Må bäste person vinna!

ida

är med i tävlingen! länk till "tävlingsinlägget" http://iidahjelmgren.blogg.se/2011/may/tavling-om-harprodukter-fran-biolage.html



har blonderat och väldigt slitet hår, alltså skulle det vara kul att vinna denna tävlingen! tror nog faktiskt att det är den första tävlingen jag blivit intresserad av haha!

jag är med!

har inte så jättetjockt hår. ganska "fina" hårstrån och ganska många, mitt hår är naturligt lockigt därför plattar jag det väldigt mycket & behöver ett bra shampoo och balsam jämt.

Em.

jag är med

ida

jag är med och tävlar! http://iidahjelmgren.blogg.se/2011/may/tavling-om-harprodukter-fran-biolage.html



min hårtyp är... blond och slitet. tyvärr.

skulle vara sjukt kul att vinna, har nog aldrig vunnit en tävling direkt förut tror jag!

om man inte har en blogg då -.-

Jag skulle hemsk gärna vilja vara med och tävla. Detta för att jag har haft väldigt svårt att hitta bra produkter till mitt relativt skadade hår. Länk: http://elinrobertson.blogg.se/2011/may/tavling.html

Biolage är väldigt bra och passade mitt hår kanon men tyvärr slutade min frisör med det märket och jag köper gärna via henne. Så att få chansen att vinna vore ju toppen då jag gärna använder mig av biolage. Har färgat hår.

Jag är med! Mitt hår är väll normalt och jag skulle vilja vinna för att håret behöver lite extra vård nu när sommaren börjar sätta igång :)

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla!

För mitt hår är verkligen helt förstört! Så behöver all vård det kan få! Har gått från blond till brunett, från svarthårig till blondin osv minst tusen gånger, plattar/lockar håret varje dag, men har inte haft råd med värme-skydd eller bra schampo/balsam, vilket med åren har gjort att jag tappat mängder med hår, och det nu är skit-tunnt och fult:( Tacka gudarna för löshår säger jag bara;p Men för det måste man ju ta hand om sitt riktiga hår också! Åh, hoppas verkligen på vinst:) Kram från en trogen läsare!<3



Ps, har länkat dig på min blogg här: http://zandrasrosadagbok.blogg.se/2011/may/tavling-3.html#comment

jag är gärna med :)

jag vill vinna för att mitt hår är väldigt torrt och frissigt och jag har provat lite olika produkter men tycker inte att något hjälper. Jag skulle älska att prova en riktigt bra produkt och kanske få lite mjukare hår? :)

jag har som sagt torrt hår :P

har hittar du mitt inlägg: http://hellavixx.devote.se/blogs/9723964/biolage.htm



kram Helena :)

Jag är självklart med! Vore toppen för mitt slitna hår så kanske jag hinner reparera det LITE till balen!

Jag vill vara med! :)

Jag vill vinna för att jag har svårt att hitta bra grejer som funkar i mitt hår. Har ganska tort hår men skulle vilja få det glansigare och mjukare, så jag provar det mesta jag kan för att hitta någon som jag trivs med.

(mitt inlägg verkar inte komma upp, men förhoppningsvis kommer det imon kort!)



Jag är med och tävlar!



http://elinitas.blogg.se/2011/may/tavlar-1.html#comment



Jag vill gärna vinna eftersom jag börjar tröttna på mitt nuvarande shampo och detta är ett perfekt tillfälle att prova något nytt.

Jag har normalt-torrt hår och ganska torr hårbotten.



Hoppas det räckte med information!

Kram

Åååh jag är med :D Har skrivit om tävlingen och länkat till dig här --> http://ceciliesjostrand.blogg.se/2011/may/tavling-hos-sanna.html#comment



Varför ska jag vinna då? Hmm, mitt hår är väääldigt tjockt och har rätt så mycket självfall, eller lockar är det rättare sagt vilket jag inte trivs med och det resulterar i att jag plattar mitt hår väldigt ofta.. Det är slitet som tusan och jag litar knappt på nån frisör så jag vågar inte klippa det.. Men vinner jag dessa produkterna så är jag ett litet steg mot ett friskare hår! :) Håller tummarna starkt! Kram :D

Ja är med och tävlar :D



inlägget på bloggen: http://eluw.blogg.se/2011/may/tavlar-om-harprodukter.html#comment



Jag skulle gärna vilja vinna de här.

Mitt hår e hopplöst, inget schampo eller balsam passar. Hittar inte "mitt" shcampo.

Kanske det här är det? Skulle vara jättekul att testa det iafl :)

Jag har självlockigt hår.

Jag är gärna med och tävlar :) ska göra ett inlägg nu :)

Så nu har jag länkat dig :)



Jag skulle vilja vinna denna produkt för jag skulle behöva testa något nytt för min tråkiga hår.. Jag skulle behöva något som får mitt hår att glänsa

Bea

jag är med.. och tror jag skrev om denna tävling i min blogg förr..

klart jag är med!

skulle jättegärna vilja vinna dessa.

men jag är liksom inte hos en frisör så ofta och dom är lite dyra!

har såklart gjort ett inlägg på bloggen också!

http://feliciaaasaraaa.blogg.se/2011/may/taaavling.html#comment



jag har lockigt och rätt så torrt hår! :)



hoppas! kram!

jag är med :)

Hoho jag vill vara med

Jag är helt klart med! :D

Jag vill vinna för att jag har långt hår och det blir jobbigt att sköta och då behöver jag några riktigt bra produkter och känner inte för att lägga ut massa pengar på det.



Här är mitt inlägg på min blogg :)

http://louiisewennerholm.devote.se/blogs/10010456/taevlar-.htm

Får man vara med och tävla?



jag har gjort ett inlägg i min blogg

Är det bara vissa som får vara med?

jag är gärna med i tävlingen:)

När avslutas tävlingen?




Remember me