Nyss hemkommen



För en stund sen kom jag hem från träningen. Jag har ju varit och testat min nya kamera ännu mer. Nu blev det att testa hur den tar bilder på rörliga motiv, och den fick godkänt. Det här är absolut inte den bästa bilden, men tog den ändå. Det är den något hispiga ridskolehästen Lizzy på bilden, och om ni vill kan jag lägga upp lite fler bilder imorn när jag kikat lite på bilderna?

V I L L   N I   H A   F L E R   B I L D E R ?

L

Jo det hoppas jag men jag vet inte vad bara :)

Kolla videon, visst ska hon skaffa blogg?!



Fin blogg btw :)

sv: typ inge spc, sj?

M

jag vet faktiskt inte vad som händer i helgen än :)

JAAA :D

Jag vill jätte gärna se fler bilder!



Hej! Har du någon grym spotifylista att dela med dig av? :)Supersnällt om du ville mejla till mig!

Här är mina; http://open.spotify.com/user/sjoohansson/playlist/5Ww8aKKyb7jD1HIEcgLNta

http://open.spotify.com/user/sjoohansson/playlist/2yaA5D7Mprdpri7TLMm4kC

tom

följa varandra via bloglovin :D?



fin blogg :)




Remember me