30 Juli 2010

God kväll bloggen!

Åh, idag har varit en såå skön dag. Tog sovmorgon, och sen har vi typ inte gjort så jättemycket. Jonn har satt upp en hylla, jag har varit på vårdcentralen, och vi har plockat lite här hemma.

Snart kommer det massa folk hit, vi ska nämligen ladda inför något som kallas Bad Anka Open, som går av stapeln imorgon. Bad Anka Open innebär att vi samlas jättemånga hemma hos någon på morgonen för lite förkrök. Senare beger vi oss till samlingsplatsen som är mitt i stadsparken, kl.12.00. Där ska allt flytmaterial vara uppblåst. Sen tågar vi ner till vattnet som ligger mitt i stan här. Där badas det sen(läs: Flyter på all flytmateria) och dricker öl. Helst ska flytgrejerna ha ölhållare.

Vi kommer även att ha cheeseburgerregn (Alla lägger 40 kr, och sen köper vi cheeseburgare) och sen går alla in på närmsta baren och dricker long island ice tea.

Personligen har jag inte varit med tidigare (Det här var nämligen förra året också, samma tid, datum, plats) så jag kan ha uppfattat lite fel. Nämnas ska väl också att min käre pojkvän är en av grundarna till detta.

För de som inte vet, så är det här vattnet rätt äckligt, det är alltså inget badvatten. Det är ingen ström alls och folk kastar ofta skräp där i.

Om någon undrar vad budskapet med detta är så har Robban(också en av grundarna) talat om för tidningarna att "Budskapet är något tvivelaktigt".

Skänk mig en stackars tanke imorgon!

Ps. När vi var i grekland inhandlade vi nytt flytmaterial, en stoooor gul badanka som ligger på rygg, själv ligger man på magen på den.



Remember me