Shoppingdag

Hej alla människor! Idag ska jag åka och shoppa på IKEA. Jag ska göra av med massor med pengar, jag ska nämligen köpa en garderob. I flera veckor har jag nu spanat och spanat och har hela tiden velat ha samma sak, så nu blir det av. Jag åker och köper den. Vi får hoppas det blir bra bara :)

Anders ska följa med mig till IKEA. Vi ska åka hans hästbil upp så att jag får med mig alla garderober, snällt va? :)

Förutom mina efterlängtade garderober ska jag även köpa ett par vägghyllor som jag ska ha ovanför mitt skrivbord, de jag har nu har börjat svika mig. Hyllorna ser ut som att dom är ledsna. Ska se om jag kan få till en bild som visar. Ja, ni ser ju själva. (Fråga mig inte vad jag har i mina hyllor, det ska rensas för som ni ser är det lite allt möjligt, hehe.



Remember me