Tisdag

Hejsan hoppsan!

Idag är det tisdag och jag har försovit mig, så jag har lite bråttom. Jag ska åka till jobbet, och där fick jag en bra nyhet igår. Jag får fortsätta jobba även efter att hon jag vikarierar för kommer tillbaka. Shiiihooo!

Efter jobbet ska jag åka till Jonns syster och hälsa på, så jag blir nog borta hela kvällen.

Igår var jag ju ute hosSophia och red Rolle. Det blev ett roligt pass, för vi skulle till ridhuset och trimma lite dressyr. När vi hade gått in i ridhuset kom det in en tjej och sa att de skulle ha agilityträning där halv sju och klockan var typ halv sju. Piss. Det blev ett jättekort pass innan vi fick skritta hem igen. Nåja, hästarna tyckte nog att det var skönt i alla fall. Haha!

När jag kom hem därifrån möttes jag av min fina pojkvän som gjort mat till mig, jättegod mat. Sen satte vi oss i soffan med en skål godis och jag somnade i soffan vid ca 21.15. Skönt!

Men nu måste jag åka, ha en fin dag! ♥

Lite konstigt att du försover dig när du somna så tidigt:) Hur är det annars då???

Kram

Ha en fin dag! :)

Efter ett uppehåll under några månaders tid och ett planerat bloggasvlut har jag nu startat upp min blogg igen med ny design och förhoppningsvis roligare innehåll och bilder!

Kika gärna in och säg vad du tycker!



Ha en bra dag, kramar Emma!




Remember me