Till Mauritiusresan


Dessa två fina bikinis har jag klickat hem från H&Ms webshop. De kostade 19:50 per del, så jag fick båda bikinisarna för 80:-. Helt okej pris, tänk om allt alltid var såhär billigt!

S'

Haft en bra dag?:D

Vilka kap!!! assnygg den till vänster!

Så snygga! Det är nu man ska köpa bikini alltså, billigt! :D

Vad gör du ikväll då? Utgång? :)

Ha en riktigt bra helg! Kram

Favoritland är nog spanien :)

Men min kille tycker ryssland vilket är sjukt ovanligt tycker jag :o

Vilket är ditt favoritland? =)

Hmm, jag skulle vilja åka till Grekland och Italien :) Har aldrig varit där..



Vilket är ditt favoritland?

Att fynda är underbart:D

Hej på dig! :) Har du några planer inför helgen då? :) Kram.

Förlåt för sent svar, hade en liten bloggpaus men nu är jag tillbaka! :)

Jag har också varit i Egypten men jag har inte riktigt koll på ifall det är det södraste, har varit i Karibien också :D

Har du några planer inför helgen? :)

sv: ja jo, Thailand är ju ett favoritland, mest för att ja har släkt och så där. Så ja har de rätt hemtrevligt där när jag åker dit. sj dÅ?

Hej!

Jag har en foto tävling på bloggen.

Hoppas att du vill vara med! :)

http://ebbakvarme.blogg.se/2011/september/nu-ar-det-dags-igen-d.html#comment

Kram




Remember me