Lyx i mängder

Hej alla sötnosar! Idag är det onsdag och vi har tagit en tripp till ett lyxhotell här på mauritius. Om ni vill se vart jag spenderar min dag kan ni söka på "dina robin" på google eller nåt. Det är namnet på hotellet. Riktigt fint är det. Som jag skrev i förrgår har jag tyvärr inget internet än, vi bor nämligen i en tillfällig lägenhet just nu. Men imorgon flyttar vi till den riktiga lägenheten och då bör jag ha internet och kunna uppdatera. Och då även kunna lägga upp bilder. Ni får ge er till tåls ;) Just nu sitter jag i lobbyn på det här fina stället och kör wifi med telefonen som jag råkade ha med mig. Men tyvärr kan man inte ladda upp någon bild. Hos er är klockan ungefär åtta nu när jag skriver det här och hos oss är den elva. Vi ligger alltså tre timmar före. Om jag lyckas få till internet imorgon ska jag uppdatera med en hel rad inlägg som jag inte kunnat publicera än. Och bilder ska ni få. :) igår var vi på en jättefin restaurang och åt trerätters med vin och massa drinkar till. Helt galet billigt är det för heja kalaset kostade ungefär som en varmrätt hemma i Sverige. Jag älskar mauritius! Tyvärr har jag lyckats bränna ansiktet så att jag är knallröd men det börjar lägga sig. Någon som har något bra tips på hur man får bort det? Förutom after-sun då. Hjälp tas tacksamt emot. :) Ni får ha det så himla bra tills imorgon då vi förhoppningsvis fått internet :) superkul och tack för era fina kommentarer och mail som ni skickat nu. Det var riktigt kul att logga in på bloggen efter flera dagar och mötas av era söta ord! puss på er alla!

Hej allt bra med dej? :)

smörj ansiktet med vanlig yoghurt och låt det torka. bara smörj hela tiden. det röda går ner och huden blir riktigt len och fräsch! =)

Fin blogg du har! Hoppas du har det bra där borta i värmen! :)




Remember me