Fem favoriter i partylåtar just nu

Tänkte att jag skulle ta upp den här kategorin igen! Det är ju bara ett år och några månader sedan den blev uppdaterad, haha! Hur som helst, här får ni mina fem favoriter i partylåtar just nu!

Coconut tree - Mohombi


S&M - Rihanna


On the floor - Jennifer Lopez


Mr. Saxobeat - Alexandra Stan


Judas - Lady Gaga



Andra favoriter är:

Born This way - Lady Gaga, Only Girl - Rihanna, Who's that chick? - David Guaetta & Rihanna, Bumpy Ride - Mohombi, Round it goes - Hoffmaestro


 

Partybilder från förra året.

Jag är ledig torsdag fredag. sen helgen sen ledig på måndag nästa vecka. så jag lär väl ligga och sola hela vecka. själv då ? :)

sv: ska shoppa med en kompis sen försöka övningsköra, städa o träna :P sj då?

svar: Vart har du varit bortrest då? :D det låter skoj iallafall!

I veckan är det fotbollsturnering i skolan, ska på släktträtt på västkusten, och sen tror jag inte att jag ska göra något mer faktiskt. Vad jag vet alltså. Självdå? :)

kramar

Sv; Jag ska va med kompisar, sen på lördag drar jag till liseberg :)

Duåd? :D

Härligt :) Haft det bra då?

Nja vet inte riktigt vad som händer i veckan ännu, själv?



Kramar

- Häärligt att du är tebaka :D

Haft en bra resa då ?

Ja i veckan ska jag till grönan & va med kompisar :) &du?

KRAM <3

Sv: Nja, blir väl mest att vara med kompisar och lär väl gå på liseberg i helgen också, själv då? :)

Fia

svar: Åh :) var har du varit då?



Jodå, vi har en för tidig examenshögtid imorrn innan alla betyg är satta (lite skumt tycker jag). Så mamma och pappa kommer hit, blir restaurang och grejor. Själv då?



kram

sv: jaha okej:) ska fara på stan, va med kompisar osv. Ska du göra något skoj?

Sv: Jag har inte direkt heller varit bra på att svara på kommentarer på sista tiden :P I veckan ska jag mest jobba.. förutom torsdag då jag är ledig, men har inget planerat då :) Du då?

var kursen bra? :)

Ska jobba på torsdag och rida programridning, sen fira två klasskompisar i helgen :) du då? ^^

sv: hade du det bra? :)

Ska träffa pojkvännens familj och så :) du då? :)



Förresten, var gärna med och tävla om att bli veckans blogg! http://emeliiens.blogg.se/2011/may/veckans-blogg.html

Kram!

Ida

Ja, jag ska på namngivning i helgen nere i Göteborg :)



Vad ska du hitta på?

sv: ah hur var det nu då att vara borta ? + hur skönt är det inte att komma hem ? :) Nej denna vecka vet jag inte vad som händer, kan bli laxdagarna i helgen, bara dricka och ha kul. eller åka till olstorp och dricka och kolla på rydell och quick. eller så blir det en lugn helg, inget bestämt haha :) vad sa du göra av denna vecka som är kvar ? :) kram

sv: Den här veckan går vi bara måndag till onsdag, sedan är vi ledig, torsdag, fredag, måndag, så de är en lång vecka ledigt! Sedan nu på fredag fyller jag år, så de ska bli roligt, och nästa fredag den 10e är det skolavslutning! :)



Vad ska du göra den här veckan? :D



Kramar! <3<3

har du ngn fest att se fram emot? :D

Åh älskar mohombi! :D



SV: Jag har tyvärr inga direkta planer för veckan.. Hade hoppats på lite party imorgon men verkar inte bli så.. :P

Själv då?

sv: aha trevligt ju :)

i helgen händer nog inte så mycket, ska först på klassresa tors-lörd :p sen så ska jag nog bara ta det lugnt, själv? :)

KRAM!

Wadup :P



Det var så lite, tack sj för att du rekommenderat tävlingen :)

Tror att jag kommer sitta faktist hemma hela veckan lr ofc gå ut lite men annars har jag jävligt mycket med skolupgifter som jag måste vara klar tills nästa tisdag :P

Sj då? :)



Checka gärna in min inlägg på hur du kan tjäna riktigt snabba ca$h: http://www.nattstad.se/krstojkrle?id=1670906

sv; jaså vart har du varit? :) I veckan ska jag och några kompisar åka till Öckerö och sova där o ha gör skoj! :) och imon tar min bror studenten ;) sen vet jag inte riktigt, sj? :) kram!

Party Hard med Andrew W.K xD

ja faktiskt, malmö imorgon och sova på hotell. Sen torsdag kanske in till danmark, och helgen blir att tillbringa med kompisar :D

sv ska väl härja lite nu då jag får sommarlov på lördag :D

kram

riktigt feta sommarlåtar!




Remember me