Faaaaaaaaaaan



Bara för att jag igår gjorde det officiellt att våren var här, vad händer idag då? Jo, när jag kommer ut från träningen så TOKSNÖAR det. Och inte bara sådär så det kommer lite som försvinner, utan det ligger ett helt jäklans lager på marken. Bläääää. Har ni också fått snö där ni bor? Nu blev jag deppig. Därför bjuder jag på en bild på mig själv där det är så mycket close-up att jag nästan ser konstig ut. Fast visst är det ganska "skarp" och "tydlig" bild för att var med min lilla vanliga kompaktkamera? :)

Snygga linser du har! Eller de är väl inte din riktiga färg?:O

Ha de bra! :)

Tack sweet :) Och detsamma :D

Kram!

Fin blogg du har :D

undrar om du skulle vilja följa mig via bloglovin', så kan jag ju följa dig :D

eller om du bara ville kommentera i bloggen.

+ att du har fortfarande den stora chansen att vinna veckans blogg på min blogg, så anmäl dig :D

Kram ♥

Gud vilken fin blogg! Följa varandra ?

Just nu så skulle du göra min dag om du ställde en fråga till mej i min frågetuta , puss =)

sjukt fin bild måste jag säga :D

ja jag ska fota och festa :D

Vacker bild :)

Hoppas du får en fin helg

Hejsan! Detsamma :D ♥ KRamis

Hej :) Jodå;p Fått en lillebror imorse så det kan inte bli bättre;) Hoppas du haft en lika bra kväll ;D

Kramisar Elli ;b

Jaa, här har vi också fått massor med snö. tråkigt som fan.

Jorå :) Själv?

Ida

Tja snygging!

Jag har haft en riktigt bra kväll, bara legat o soffan o slappat! :D

Hoppas du också har haft det bra ikväll ;)



Kram

Peo

åh, vacker header !

vilket program? :o



Förresten..

Är du sugen på att tävla?

Jag har nämligen bloggtävlingar på g, Dagensbloggar och Dagenslåtar! Du får jättegärna vara med och tävla, tryck på länken under och anmäl dig. Lycka till ! :D



http://peeo.blogg.se/2011/march/dagensbloggar-dagenslatar.html#comment

regn regn regn har vi haft. hoppa vi slipper snö återfallet som drabbat många städer--- fy tusan för mer snö- orka!!!

anmäl dig gärna till dagens blogg på min sida!:D

hmm, det är nog Gossip girl :D ditt då? :)

Perfa :) Sj?

Hej, va med & tävla om att bli kvällens blogg!

Anmäl dig här: http://princessemelie.blogg.se/2011/march/kvallens-blogg-avslutad-12.html

Kramis :)

Ok. Då vet jag :)



Hoppas du får en fin helg!

Träligt med snö, här regnar det bara :/

Svar på din fråga: Ja, jag tycker att jag är rolig.

Om man inte tycker att man själv är rolig är man en mycket underlig människa.



Nej, jag tänker inte lägga ned för som sagt tycker jag att jag är rolig, och då finns det ju ingen större vits att göra det.

Hoppas jag var tillräckligt klar i mitt svar, och att du förstod allt. Kram på dig.

snygga ögon ;) , är de dina orginala ögon elr asså inte fixad??!??!?! ;O

Ja du ska ju va men killen dd? :)

fin bild!

så grön i ögon? :D

Häftiga ögon! Eller har du redigerat?

Bilden blev ju fin (:

här spöregnade idag och snöa lite (;

Åh, tack för att du kikade in på min blogg, med mig är det bra :)

Ha en bra fredag!

Idag är det första april, har du tänkt att lura någon? :D med vad isåfall? :D

Fin bild:D<3

jaa varför påpeka du det för.. :P jag ska ju cykla idag, vill inte ha nå snö.. fast jag måste fortfarande cykla så de gör ju ingen skillnad ;) hah!

SV: thanks :) Jättefin bild, vad har di hittat på idag?

sv: jaa :D haha jaa jag har redan lurat ngra :D sj? :P

vad fin bild :) <33

fin blogg:)

Satan vilka vackra ögon du har O_O du får ha en bra helg!

har du så gröna ögon?! sjukt fint iaf ! :)

Skit söt! Och jätte fin blogg! :D

Dagens fråga: Vad tycker du om päls? Skulle du kunna använda det?

Gud va fin du är!!! Älskar färgen på dina ögon/linser?!

fin bild:)

Fin bild :)

Är det din vanliga ögonfärg? :o :)




Remember me