Lite bilder från Bad Anka Open 3.0

Jag tror att jag låter bilderna tala för sig själva. Observera att ingen är särskilt seriös i detta sällskap.


















Hejsan!

Allt bra!? <3

Haha ni ser ut att ha jättekul ju, haha!:D



sv. Jag börjar skolan 22a augusti, gymnasiet :/

Hur länge till är du ledig då? :)

- Härlig blogg! :)

Var gärna med i min dagens blogg tävling..

Det ser ut som ett härligt hålligång.

FBT

Jadu ja vet faktiskt inte får se vad som händer :) du själv sötnos?



Kramar!

Anmäl dig gärna till min veckans blogg tävling! Länk: http://enbrunett.blogg.se/2011/july/veckans-blogg.html#comment



Förlåt om du inte gillar reklam.

hahaha!! :D Gud vad roligt :DD

Fin blogg och header :)

Sv; Åh det såg ju helroligt ut!

Jag är ledig till 31:a Augusti (skönt)

Hoppas att du haft en toppenhelg!

Kramar

Har tagit upp bloggen igen efter en veckas festande! hoppas ni fortsätter följa den lika bra som ni gjorde innan!

Fint namn btw!;) kramar!

fin blogg! :D

sv; De låter härligt o ser kul ut! :D

Jag är ledig ca 2 och en halv vecka till! :D



Haft en bra dag?<3

sv: Okejokej, låter sjukt najs! Jo jag har varit i Turiket. I Alanya, vart var du? :) desamma! kramar!

ja det har jag, kommer dock inte ihåg vart riktigt :)



detsamma, kramis

E

anmäl dig till dagens blogg!



:D

Sv; Okej, vad roligt! :) Ja, jag har varit i Turkiet 2 gånger :D

Jag har varit och hälsat på vänner i Växjö hela helgen, vad har du hittat på då? :)

haha, okej. :D Jag börjar den 22 augusti igen :)

En NY Klurig Gåta är uppe!

http://tessolsson.webblogg.se/2011/july/klurigagatan-1.html#comment

Tävla om en länkning!



Skepp o'hoj!

Nä men jag ska dit. Vilket hotell bodde ni på?

sv; Naje, inget direkt jag har planerat men jag tar det som det kommer, själv då?

ska vi följa varndra via bloglovin ?

bor du i tälje? oO

sv; hha det ser skojigt ut :) jag börjar skolan den 17:e :)

Det verkade roligt :)




Remember me