Lördag - Nyårsafton!





Godmorgon allihopa!

Idag är det nyårsafton! Fast det vet ni ju redan, hehe! Hoppas att ni alla ska göra något roligt, eller bara något trevligt åtminstone. Det ska jag göra. Ikväll kommer några kompisar hit för att äta middag. Det blir trerätters bestående av Hummer, Potatisgratäng och oxfilé, och en avslutande vaniljpannacotta. Mycket smarrigt! Jag står nog inte för matlagningen, det överlåter vi nog till killarna. Det kommer bli en ganska lugn och mysig kväll, men himla trevlig tror jag! Vad ska ni alla göra?

På dagen idag blir det nog att småplocka lite hemma, vi storstädade igår, men man kan ju alltid plocka lite extra. Ananrs vet jag inte, vi börjar nu iallafall med en sov/mysmorgon. Det blir ju inte så mycket till sovmorgon när man har hund, hehe! Det vet ni andra hundägare. Det finns givetvis några som är lyckligt lottade som har morgontrötta hundar som får sovmorgon. Såna är ju vi, vår lilla Abbe är ju väldigt morgontrött, men Nisse som vi passar är INTE morgontrött vill jag lova.



.

gillar din blogg starkt så jag följer den på bloglovin ;)

här kommer länken till min blogg om du ska följa mig på bloglovin men det är absolut inget tvång!

http://www.bloglovin.com/blog/717172/dfrank

Gott nytt år :) hoppas du får en trevlig kväll

Hej sötnos! Allt bra?

Jag har nu skapat en fansite på Facebook (alexandrasteel.blogg.se) där du kan gå in och gilla bloggen. Genom att gilla denna sida så kommer det vara lättare att följa allt som händer på bloggen! Direkt länk: http://www.facebook.com/pages/alexandrasteelbloggse/316338795066606



Som tack om ni gillar sidan så länkar jag eran blogg I ett inlägg imorgon! Gott Nytt År, Kramar Alexandra Steel

Gott Nytt År! :)

Många kramar(Y)

Vilken mysig dag ! Haha aa vem gillar morgonpigga hundar ;P

snygg outfit !

va med i dagens blogg i min blogg? vinnare utses imorgon :D

a med i dagens blogg i min blogg? vinnare utses idag :D

Gott nytt år!:)

Vet du hur man gör tidsinställda inlägg? Kan du förklara det isåfall? :D

Hoppas att allt är bra! Jag får passa på att önska dig ett riktigt gott nytt år, dagen till ära ;)

sötis! :)

Ada

Gott Nytt År! Du ser verkligen bra ut!




Remember me