Just nu sitter vi på kalas hos mina föräld...

mms_img58883 (MMS)

Just nu sitter vi på kalas hos mina föräldrar. Vi firar ju som sagt min pappa och min bror, som båda fyller år. Det är riktigt god mat här och jag kommer verkligen inte gå härifrån hungrig. :-)

Hejsan! Hur mår du idag då ? ;)

Hej :) Hur mår du? =) Väldigt fin blogg har du i alla fall!



Kolla gärna in min, står mycket bra om kärlek och livet, ge gärna förslag på vad jag kan skriva om, eller ta upp! Ingen hiss eller diss i alla fall!



www.nalloub.blogg.se



välkommen!



/NalloU

nice!

Ojoj, det är visst inte bara min mamma, hennes kompis, min kompis, min kompis ridlärare och kungen som fyller år idag ^^

Hääärligt med kalas!! :D

Ha en toppen valborg.



SV: Jag har haftd et jätte bra. :)

Hur har u haft det ?



Kram Emelie Rantala.

sv; nä faktiskt inte, idag är första gången det regnat på länge :)

-händer ikv?:)

det där såg gott ut !:D

Hej sötis



Nu har jag beställt nya tavlor som du kan köpa från prisklass 15-30:-! Kika gärna in och kolla om du hittar någon i din smak!



Kramisar <3

Hej!

Kan inte riktigt bestämma vilken klänning jag skall beställa hem till skolavslutningen. Snälla hjälp mig genom att kommentera vilken klänning du tycker är snyggast!

KRAM

Sv; Nej i Göteborg har det inte regnat , men nu när jag kom hem så började det regna :(

själv då?

Inte helt fel, du :)

sv : hejhej , nejdå inte alls utvilad , vill inte att lovet ska ta slut . Hur mår du då ?=))

KRAM

sv; nej eller de kom lite idag men de varade inte så länge. Hos dej då?:)

allt bra?

jag mår toppen

bara lite arg på någon

som skrev en taskig sak

Härligt med god mat och kalas:D

ser gott ut1 ;)

Gör mig glad & följ min blogg:-)!

Mysigt!



(P.S - Går det bra att fråga vad som hände med din arm?)

Mysigt!



(P.S - Går det bra att fråga vad som hände med din arm?)

gutt med kalas på valborg! trevlig kväll.

Hej! Här är det bra nu. Vi är på minisemester i Stockholm hos vänner:) hur är de med dig?

gott!:D

var med i min tävling? :) http://melinajohansson.blogg.se/2011/april/tavling-vinn-parlarmband.html#comment

ser ut som ett riktigt gott utbud de har att bjuda på där du :D ;)

hejjsan :) jag känner igen dig :) jag tror du har varit min ridlärare på SRK :) Jag ska komma fram till saken . Jag undrade hur du gör så du får dina bilder på höger sida med text & allt :) de går inte för mig :( puss :D

Svar: Nej, solen har varit framme den senaste tiden.



Kram

ha en fin kväll gumman kram

Hoppas du haft en trevlig helg!:D

- Hoppas du får en bra valborg :)!

Hej

Hej, följ mig och min vardag som Gastic bypass opererad. - före och efter.

Må gott!

SV; jo det regnade lite idag, hur va valborg ? :)

Fin blogg :D



ANMÄL DIG GÄRNA TILL KVÄLLENS BLOGG ! :)

HTTP://BBAASSTTA.BLOGG.SE/2011/APRIL/KVALLENS-BLOGG.HTML#COMMENT



LYCKA TILL!

Eva

Mumma....det såg verkligen läckert ut!

svar; nepp sj?^^

Just nu har jag frågestund :D Fråga vaaa du vill :D Åååhhh blev sugen på vattenmelon där :P Gee miiiggg :P

ASSISTENT TILL GAGA !



In på länken o tryck på GILLA !



http://gaga.metro.se/view/130



Z

Hej:) Har du haft en trevlig dag?

super fin/cool header ;)

Hej,nej det har faktiskt inte regnat hos mig ^^ har det hos dig? ^^



kram sunnysunglasses.blogg.se

Satan vad nice =) själv åt jag lax och en massa annat gott igår ^^

Hej:)



Ja det skulle vi kunna göra. Lägger till dig då!



Japp, haft en skön kväll!:) Gott!

Är det lika för dig med?

Att alla inlägg från Maj är borta..

Fast för mig är det både Maj och April..

Bra irriterande..

sv. :) Ja vi grillade och så träffade jag lite vänner och så :) Såg på film och myste nån dag ! Visst kan vi göra ett bloglovin utbyte :D

sv. Jag har spenderat nästan all tid åt min lilla familj faktiskt, mysigt :) även varit hos svärmor&far och grillat. Vad har du gjort för kul? =]



Ja, brukar inte göra det men okej. Lägg till mig och länka sedan till din så lägger jag till dig :) Kram.




Remember me