Godnatt!



Sov så gott alla sötnosar! ♥


Nu är det dags för mig att sova. Måste ju orka gå upp och åka till skolan imorgon bitti. Jag måste bara säga: Jag älskar att sova! Hur skönt är det inte att få ligga i sängen och mysa under ett varmt täcke. Eller, egentligen är det ju omsomningen jag gillar. Ni vet när man vaknar en morgon, inser att man får fortsätta sova, känner hur kallt det är utanför täcket, och man borrar ner sig under, i värmen. DET älskar jag!


Någon som håller med?


.

Sv; Jodå, det är bra. Dock lite trött, hur är det själv då? :)

svar: de är bra sj?

ida

sv: va? jag har aldrig varit inne på din blogg förut, särskilt inte kommenterat och du börjar din kommentar med "svar:"? haha.. eh.

men tja, jag mår bra tackar som frågar.

Jag mår bara bra! Själv då? :)

anmäl dig om du vill få chansen att bli dagens blogg ;)

sv: är sjuk men glad :)

hur mår du själv då? kram

SV:Jo allt är bra tack :)

Sj då? ;)



SV: Jag mår bara bra :) själv?



Håller verkligen med dig om att sova..haha ;P

sv: Jag mår bra, är lite trött än så länge bara. Hur mår du? :) Kram

sv: jag tror att på lördag ska jag ha en ''tjejmiddag'' eftersom jag föll år för 2 veckor sen så :D sjdå?

Jag mår alldeles toppen tack. Och jag kan inte annat en hålla med, och det bästa är när killen går upp halv sex och jag får ligga kvar. hihi.

sv: Jag mår fint, du då? :)

Hej, hur mår du?

jag mår fint:) självdå?:)

Godmrogon :D

sorry för en tom kommentar kom till en knapp ^^

Fin blogg du har iaf :D

Hej och godmorgon :)

Läget med dig idag?

Jag mår bra! Hur mår du :) ?

Jag älskar det!

Jag älskar verkligen höstmodet och så fyllar jag år på hösten så :P



du då?




Remember me