Sannaliten wants

Inte bara wants, SKA HA!

Nyehter på H&M, jag SKA köpa den svarta om den sitter bra. Jag bara äääälskar den och har längtat efter en sån. Även den ljusa vill jag gärna ha. Båda kostar 299:- styck.

Skit snygg! trorden kommer sitta jätte bra på dej!!

jätte fina kläningar :)

snygg blogg :D



allt bra ? <3

ja, jag har haft en bta helg. du med?

har ju varit på mässa hela helgen, men den var toppen så JA det har jag..du då?kram

idag har jag bara tagit det lungt, sj dÅ? ?=)

sv : ja det har jag :) sj?

Tjena! Du verkar vara en tjej me koll ;) Vet du vilken jacka som gäller i höst? :D

svar: ja det har jag haft :D själv då?

jajemen, hur har din helg varit då? :)

Älskar den rosa klänningen! ;)

<b>Tänker du ta körkortet snart?!</b>

ja då, ska du ta en titt på http://www.gratisteori.se, där kan du helt gratis träna på över 4000 olika teorifrågor.

har du ett Facebook konto, så behöver du inte ens skapa ett konto utan kan logga in direkt med facebook-kontot. ;) smart va!!



http://www.gratisteori.se/

Vann du depend nagellcken? Titta på bloggen!

snyggt!

jadå =) vad har du gjort i helgen då? =)

Kollade jag med på dessa igår men den svarta var slutsåld tyvärr ! Så himlans typiskt..

Jättefina speciellt den svarta:)

fina dom var :)

Älskar klänningarna <3

E-R

Jag ska bara ta dagen som den kommer.hoppas jag får må okej

Jag gillar den vita klänningen :-)

Ha det bra

sv: ett schema för veckan är uppe på bloggen och i lite inlägg finns vissa andra saker! ;)



kram

ääälskar den svarta

sv: firar den som kommer nu, dudå? ;)




Remember me