Lite julpyssel

Nu har jag varit på stan och handlat lite julpynt, vi hade knappt något här hemma. Det blev en ljusstake, en julstjärna och lite ljus. Så det har jag pysslat med här nu, ställt fram allt och så. Jonn vet ingenting, så vi får se hur han reagerar när han kommer hem. Hoppas på en positiv reaktion. Här får ni en liten titt:


Ljusstake i vardagsrummet


Adventsstjärna i köket


Ljus i vardagsrummet

Nu tänkte jag sätta mig och se Desperate Housewives, mitt favoritprogram, och då insåg jag att det inte är det ikväll ju. Snyft! Vilken besvikelse. Tur att jag kan glädja mig åt den härliga julstämningen i lägenheten iallafall.

Sv; Vart på öppet hus på ett gymnasium i stan och så. Fastnade såklart på vägen dit OCH hem eftersom pendeltågen är den värsta skiten någonsin. Själv då? :)

SV: Idag har jag försökt hållit mej inne i värmen :P



Själv?

har några släktingar här idag :) sj då?

har några släktingar här idag :) sj då?

har några släktingar här idag :) sj då?

Sv: I dag har jag varit i skolan och varit med min bästa vän och några killkompisar, själv? :)

min helg har vart hur bra som helst!!

din då gulleT? : )

Eftersom jag är sjuk så har jag tagit det väldigt lugnt idag, försöker samla kraft! Du då? :)

Var på skolan till 3 sen åkte jag till stan och träffade Alex:*



Dudå?:)

Sv. Ska jag va helt ärlig så har jag typ aldrig sett Desperate housewifes :P

Mys!

Giz

sv: idag har jag vart i Borås och träffat min bästa vän och julhandlat:) vad har du gjort:)? har du handlat några julklappar än? ^^

sv. vat i skolan du då? ;D

Sitter och funderar på vart jag ska bo när jag börjar jobba :)

Själv?



Vad ligger på topp på din önskelista i jul?

Min helg var full av plugg... Usch! Hur var din? :-) Kram!

Jag har lov, så absolut INGENTING! :D



Hmm, har inte kommit in i julhumöret än...

sv: jag kom hem från pojken idag:) vad har du gjort idag?

sv: just nu bloggar jag lite sen ska jag till skolan :) själv då?

Hej, hur är det? :)

mysigt! :)

Idag blir det stan och skola. Vad gör du?

Jag ska jobba idag :) Du då?

ems

Godmorgon. Hoppas du får en trevlig 1 Dec :)

svar: ska ha en tävling , skolan och så ska jag vara med en kompis :)

Fin blogg!



Var gjärna med i min veckans blogg tävling!



MVH

Shackee.se

http://shackee.se/2010/11/30/veckans-blogg-4/

Åh vad mysigt:D

God morgon! :)

sv: Jag gör inte så mycket sitter i datasalen på skolan. sj ?

Hej !

Låter mysigt med julpynt:D

hur har din dag varit?

/kram

vad mysigt du har det!! =)



Tävling hos Till Hund just nu: Vinn en Goodiebag till hunden!



Länk till tävlingen:



http://tillhund.blogg.se/2010/december/tavling-goodiebag-for-din-hund.html



Välkomna!

mysigt det blev! :)

sv: idag händer nog inte så mycket ^^

Fint :)

Sv: idag ligger jag hemma och är sjuk. sj ?:)

fint :D

skolan + körektion. du?

Allt bra med dig ? :)

mysigt nu med massa julsaker! :)

Så mysigt med julstämning! :)

Så mysigt med jul =) älskar julen

Gå med och gilla min fan page på facebook niccolicious.myshowroom.se! ;)

Gå med och gilla min fan page på facebook niccolicious.myshowroom.se! ;)

Sv: Min pojkvän fyller år i helgen så det blir nog en massa firande :) Vad ska du göra i helgen då?

Ett sånt där granljus har jag också :P

Det är sjukt mysit med julbelysning men det hade ju kunna vara lite varmare ute.. eller vad tycker du ? Sjukt grym blogg!! <3 kram




Remember me