Sannaliten wants...

Jag är lite sugen på sådana här trash tights till den tidiga våren. Tänk er dessa tillsammans med en oversize stickad tröja, med boots, skinnjacka och solbrillor. JAG VILL HA!



Dessa är från melba.se

Det var en fin stil! :)

Nej jag går inte i skolan :)

sv: i veckan blir det träning, chilla, plugg och sånt :) själv?

sv; ja jag går iskoaln :D

Sv: Okej, vad jobbigt. Vi har faktiskt sportlov denna vecka så just nu går jag inte i skolan, annars går jag sista året på högstadiet. Börjar alltså gymnasiet till hösten. Vad går du för något?

jag studerar på yrkesinriktad skola på linjen datanom (en som jobbar med datorer) :--) dudå?

åh! grymt häftiga ju! lugnt värt om du köper sådana ;)

Tidiga våren??



Sv; Nej jag går inte i skolan:) Tog studenten 2010.

snyggt!

SV: i veckan ska jag plugga och festa, kort och gott :P . vad ska du hitta på? :D

skiiitsnyggt ! :)

haft en bra måndag? :)

kram

/pykkie

sv ; ja jag går i lund , consensum en privatskola (: där jag läser omvårdnad :)

själv :D?

Snyggt ! :)

Sv: I helgen så var jag med kompisar, pluggade + slappade, sj då ? :)

Fia

svar: okej :)



Yes! Jag pluggar på Mittuniversitetet i Sundsvall och Informations- och PR programmet :)sj?

jag har inte börjat gymnasiet än, går bara i åttan :) var läser du? :)

fin blogg :)

sv: okej, yes de gör jag. men nu har jag lov :) går sam :)

Sv: Ok vad går du för nåt då? Nä jag jobbar som billackerare. Skönt att vara klar med skolan :P

Såna vill jag också ha! :)

sv: ja jag går i skolan :) går i sjuan! hehe!

sv:

ja jag går första året på ett gymnasie här i norrköping som heter film och musikgymnasiet där jag går en film och musik linje, i tvåan väljer jag antingen film eller musik :) du då?

Jag går i skolan , började om första ring detta år för jag pluggade till Bilmekaniker innan man skolan var alldeles för dålig , så jag valde att utbilda mig till massöt istället :) du då?

svar: Ja jag går i skolan, första året på gymnasiet. Thoréns och linje handel :) dudå?

sv; okej, nä jag går inte i skolan :) har tagit studenten för längesen :D

Okej, Ne jag har festat mest i helgen ;) haha vad har du själv gjort?

Jo de gör jag,hotell och resturang puss:)

Sv:aah det gör jag <3

Vill du ställa en fråga i min frågestund? :D♥

Sv: Har blivit en hel del firande, först min mamma och därefter även svärfar, en trevlig helg! :) sj då?

sv: nja, mest plugga , har franska prov på torsdag ;d du då? nått speciellt på gång? :)



snyggt!

sv;Aha, okok. Japp, jag pluggar dans :D. Det skitkul.

Jättefina leggings !Blev inspirerad !:D

Kika på min blogg där jag berättar om mitt liv här i galna LA, hollywood.



Ha det super

sv: Jag går i skolan,i mellanstadiet (5:an)!



Jag har såna tights,sköna och snygga!:D

sv: Mja typ inget iaf xD sj?

Vill du vara med i min första veckans blogg?

Nä jag är arbetslös. =( Gick det bra i skolan? =)

sv; nej det gör jag inte. jag är arbetssökande för tillfället. har gått estet med inriktning bild tidigare. går du i skolan själv? vad för något? :)

Sv; Okej, låter trevligt. Ja, jag studerar distans via Umeå universitet, en utbildning som heter psykiatrisk omvårdnad :) Vad pluggar du då?

sv: Japp jag går i Råssla skolan ;)

det är bara att klippa sönder ett par tights haha :) jo jag går fortfarande i skolan! går i första ring! sj? :)

sv: jo jag går i gymnasiet idrott/hälsa/kost. själv då går di i skolan o vad??

sv: varsegod :d

ja jag går i skolan, men har lov nu

sv: varsegod :d

ja jag går i skolan, men har lov nu

Jag går på Ekhagaskolan

du då? :D

sv: SKITFINA LEGGINGS!! funderar på att klicka hem dom men är osäker på storleken! Sv jag går i skolan bara ons-fred 9-12 å pluggar upp ämnen men annars jobbar jag på en Vårdcentral :)) Vad tkr du om skorna, ska ja köpa dom?

Sjukt snygga, kommer med på handlingslistan ;D

Sv; Jo jag pluggar på Campus här i stan. En 3,5 årig utbildning till förskolelärare! :) Vad pluggar du för något? :)

Sv: Japp, vad ja.. Grundskolan :D sj?

SVAR: Jag går i skolan. Grundskolan, högstadiet. åttonde året (eller egentligen blir det ju nionde) :)

as snyggt! Är allt bra med dej?

Fin blogg!

Jag har en dagens blogg tävling på min blogg nu, vore kul om du ville delta. :)

Vill du förresten göra bloglovin byte? Att vi följer varann?

Dagens blogg på min blogg :)

sv: jag fyller år :D

sj?

Det blir väl mest träning och praktik även denna vecka. själv då?

snygga!

SV: Okej :). Ja jag går sista året på Öknaskolans jakt & viltvårdslinje :)

fin blgg :)

sv: hihi ah jag går i skolan men jag går i 8 så jag har inte direkt valt linje ^^

SV: bara hemma, själv då ? :)

okey :) ja jag går 2:A året på gymnasiet, fordonsprogrammet med inriktning transport :) du då? kram

snygga!

SV. jupp, nian :P

snyyygga!



Besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se där finns allt från namnsmycken, ringar och andra moderiktiga smycken!

www.bambee.se

Sv, okej, samma här!

Ja jag går i nian, vad går du?:)

Hej!



Nu kör vi ännu en veckans blogg! Glöm inte att anmäla dig och få chansen att få mer läsare i just DIN blogg! (Glöm inte skicka bilden som du har i headern som blir en del av länkningen OM du är med och tävlar)



Anmäl dig här ---> http://masria.blogg.se/2011/february/tavling-bli-veckans-blogg-yalla-yalla.html#comment

Längtar du efter våren precis som jag? :)

sv; Japp jag går i 8an på katarinaskolan :) sj?

sv: japp det gör jag men har lov hehe ;P

Hej!

Kolla gärna in på min blgg :)

Den handlar om ad som händer och sker i mitt liv, men även om mitt intresse för fotografering och en försmak om mitt kärlek till Asien! :)

Har en hel de shoppingtips och annat skoj på min blogg så kolla in vett jag!

http://wronginalltherightways.blogg.se/

hehe okej :)



jag går i 8:an på trönningeskolan :)

Ewe

Sv; Jepp, jag går i 7:an ;)

hej! finblog! vad gör du?:)

dom var snygga!:)

Gud vad fin blogg!



jag har frågestund på bloggen, fråga gärna något skulle va super snällt av dig.

http://amandaryrstrooms.blogg.se/2011/february/fragestund-1.html#comment

Dom kmr definitivt dra killarnas uppmärksamhet ^^ så akta dig ;)

Zi

man kan ju klippa själv! varför gör du inte de:D?

DEDE har tagit slut med Matilda!!!



Finasde killen i bloggvärlden har tagit slut med Matilda!



(Han kan inte ens ha bilder längre för att tjejer stalka honom till fotbollsmatcherna o Matilda blev sur för det.)



Helt OTROLIGT VACKER men sorgligt de som hänt!



www.dedeprivat.blogg.se

www.dedeprivat.blogg.se

www.dedeprivat.blogg.se

Snygga!! det där hade jag inte sagt nej till!

yes jag går mode texstil :) vad går du?

http://dibagolpagon.blogg.se/2011/february/fragestund.html

frågestund på bloggen :)



Snygg header :)

sv' i veckan blir de bara skola och sånt tråkigt. själv? :)

väldigt snyggt :D

Nu har jag frågestund i bloggen!

Skriv en fråga, och du får svar! :)

kram

snyggaaa!!

sv: okej :) jo ja mår rätt okej.. bara grymt trött, sjdå?:)

Fina! Finns ett par gaaalet snygga leggings på http://www.sandreas.se med =)

rätt coola!

fin blogg du har :)




Remember me