Onsdag 31 Oktober 2012

Hejhopp!
 
Kan ni tänka er att det redan är sista oktober!? Huuua vad tiden går! Jag kan knappt fatta att det är oktober, speciellt inte med tanke på vädret jag har. Det känns ju inte alls som att det är höst och tråkigt hemma, det känns som att vi kommer komma hem och ha lite sensommar kvar, men icke. Haha!
 
Idag har jag en rätt bra dag framför mig hoppas jag. Det blir tidiga starttider för våra gäster idag, så jag ska släppa ut dom på banan. Sen har jag förmodligen lite egen tid ett tag, innan det blir dags att ta in gästerna och käka lunch. Sen blir det lite lugnt ett tag till, jag tror att det kommer bli att köra ner några på stranden dock. Sen ikväll blir det middag på vår utflyktsrestaurang. Härligt!
 
Förresten, jag har försökt ta upp min och Sophias hästblogg nu igen. Jag ska se till att fixa lite inlägg där nu tills jag kommer hem, så att det är lagom uppstartad igen tills jag kommer hem! Så in på Fias blogg nu och säg åt henne att också uppdatera ;)

Tiden går sjukt fort!

Hejsan! Vi gjorde ett bloglovin-byte för ett tag sen, så jag undrar bara om du fortfarande följer mig? Hoppas du får en fin kväll, kram / v




Remember me