Torsdag 29 November 2012

Hejsan hoppsan!
 
Idag har jag haft en bra dag. Jag började med lite sovmorgon, för idag var jag ju ledig eftersom jag jobbade helg förra helgen. Sen efter sovmorgonen tog jag en lång och mysig promenad med Abbe (så mysigt som det kan bli i den här kylan, USCH vad det är kallt!)
 
När jag kom in igen från promenaden åkte jag och Fredrik till Ikea för att shoppa lite grejer till min lägenhet. Jag hittade de grejerna jag hade kollat ut hemifrån, och fick även med mig några grejer till. Som till exempel äntligen (!!) ett överkast jag gillade, en blomma till köket och lite batterier. Super!
 
Efter Ikea åkte jag hem och byggde ihop allt, en grej gick bra, den andra gick mindre bra. Förhoppningsvis ska jag få lite hjälp med den någon dag. Byggandet höll jag på med ända tills det var dags att åka till ridskolan för lektion.
 
Vi fick hoppa lite idag eftersom det är klubbmästerskap snart. Jag ska eventuellt vara med, men jag vet inte riktigt än. Vi får se helt enkelt. Hur som helst gick lektionen väldigt bra, och jag är rätt nöjd med min insats ändå. Nu är det bara att hoppas att det i så fall går lika bra på tävlingen.
 
Efter lektionen stannade jag kvar och fikade som vanligt med gruppen. Jag gillar min grupp! Eventuellt kanske det kommer lite bilder från dagens pass, Elin var där och fotade så man kanske fastnade på någon bild :)



Remember me