Fredag 30 November 2012

Godmorgon!
 
Uppe tidigt idag igen. Jag börjar jobba 6.30 idag, och det är ju en bit att åka, så det är bara att gå upp tidigt. Idag ska jag och Frida (den andra nya tjejen) öppna helt själva på jobbet. Det blir vår första dag utan någon van person med oss. Känns faktiskt väldigt skönt att jobba tillsammans nu när det är första gången.
 
Jag kommer idag att jobba en låååång dag, ca tio timmar. Så ikväll blir nog en rätt lugn kväll. Får se helt enkelt vad som händer, men det borde inte bli alltför livat, men man vet ju aldrig. Haha! Förmodligen blir det bara mys med Abbe framför någon film eller så. Min serie som jag har tittat på nu senast har ju tyvärr tagit slut. Jag har ju kollat på Privileged, en lagom komplicerad serie, och nu har jag kollat hela säsongen. Det var bara 18 avsnitt :/ Trist. Tips på andra bra serier mottages gärna!
 
Nej hörni, nu måste jag sticka till jobbet om jag ska hinna. Ha en bra dag!

Tips på bra serier: Hart of Dixie, Sons of anarchy, Pretty Little liars, Jericho

Svar: Tack! Hart of Dixie och Pretty Little Liars har jag sett, dom andra två vet jag ingenting om :)
sandraenerstrand.se

Dont trust the bitch in apt 23,Weeds,Supernatural och dem i andra kommentaren^btw kika gärna in på min blogg och släng in en kommentar




Remember me