Lördag

Godmorgon allihopa!

Idag körde jag på en ordentlig sovmorgon! Ända till 11 sov jag, och sen låg jag och drog mig i sängen ett bra tag. Hur skönt som helst! Det behövdes verkligen!

Idag ska jag åka till Sophia och Rolle, det är typ henne jag väntar på nu eftersom hon jobbar fram till ungefär nu. Så då blir det att åka dit. Jag tror att det blir lite dressyrträning idag, men jag vet inte vad Sophia har planerat. Som tur är så är det ju hon som lägger upp planen. När jag är där har jag en riktigt bra nyhet att berätta för henne! (Eller okej, jag kunde inte hålla mig och skickade ett sms till henne om det för tio minuter sen) Men jag ska iallafall diskutera det med henne då! Vi håller nämligen på att planera en grej som kommer bli helt galet roligt! Vi håller också på att planera en annan grej som också kommer diskuteras idag, så får vi se om det blir något av det. Kul!

Ikväll sen ska jag och Jonn göra något mysigt. Vi ska in till Stockholm och äta på fin restaurang. Jättemysigt! Jag längtar till ikväll. Men även till nu. Så det kommer bli en riktigt bra dag helt enkelt. Bara umgås med mina bästa hela dagen :)

va gärna med i dagens blogg! :D kram

hej:)

just nu har jag en veckansblogg-tävling på min blogg, och det vore superkul ifall du ville vara med! reglerna är superenkla, och jag kommer välja 7 vinnare och välförtjänta priser blire, så vad har du att förlora?! :) kika gärna in: http://imsingel.devote.se/blogs/18403946/veckans-blogg-aer-nu-oeppen-.htm#WriteComment

söt bild:D

N

Ha en fin dag Sanna! :)

fin outfit!

Allt bra med dig?




Remember me