Lördag

 
 
Godmorgon!
 
Idag är det lördag och jag är lite trött faktiskt. Igår kväll var vi ett helt gäng som var ute och grillade och badade badtunna. Det var jättetrevligt! Abbe var himla nöjd han också för det kom två små söta chihuahor till; Theo och Romeo. Dom var riktigt söta och Abbe som älskar att leka med andra hundar är fortfarande helt slut. Man får väcka honom för att gå ut och gå, haha!
 
Idag ska jag snart åka till mamma och pappa för att fira min mamma som ska ha stort kalas. Hon har nämligen fyllt 50 och då blir det ju stor fest! Det ska bli riktigt kul. Jag kommer att dra på mig min långa blåa klänning som jag funderade på att ha på midsommar. Nu passar den ju riktigt bra tror jag. Fast tyvärr är det ju inte så fint väder, så vi får se, blir det för kallt får jag ta något annat.
 
Under dagen kommer jag nog ha fullt upp i och med kalaset, jag kommer ju att hjälpa till med mat och sånt, så jag har istället tidsinställt inlägg till er som dyker upp under dagen. Ha en fin lördag allihopa! ♥
 
(Jag bjuder på en härligt somrig bild från midsommar. Usch vad blek jag ser ut nu när jag inte har fått sola på superlänge! Haha!)
 
.

Fin bild :)
Allt bra idag? :)

Lägg upp mera outfit bilder? :D




Remember me