Onsdag

Morsning!

Idag är det onsdag och jag ska jobba. Jag börjar 9 och slutar 16, skönt. Efter jobbet ska jag väl hem och vila foten, den är inte helt bra än, men det börjar bli bättre. Jäkla onödigt det där alltså. Men, men , det finns ingen anledning att tycka synd om sig själv :)

Igår när jag kom hem från jobbet satte jag mig i soffan och satt där, hela eftermiddagen och kvällen. Fixade lite med bloggen, kollade lite OTH, kolla facebook och jaa.. Sånt där. ÅT för gamla pepparkakor gjorde jag också så att jag nästan fick ont i magen. Bra dag! Haha!

Egentligen hade jag velat åka till finaste Rolle, men jag vet att jag inte borde vara en sån typisk hästtjej och skita i smärtan, så jag får stanna hemma. Imorn ska jag dessutom träna bomarbete/hoppning för en "specialtränare" så då måste foten vara bra. Och så ska jag ju som sagt ha högklackat på lördag, så det är bara att se till att den blir bra nu. Punkt slut :P

Nu ska jag göra mig iordning, see ya!



Remember me