Hoppkurs idag & imorn

Idag har jag varit på hoppkurs. Det är en tvådagars julkurs som är på ridskolan. Idag jobbade vi med markarbete, och imorn blir det lite mer hoppning. Idag körde vi mycket lydnad, rytm och sånt. En hel del bommar och studsar. Skitkul var det! Min kärlek Scooby Doo har varit dålig, och därför får han inte gå med nu, så istället satt jag på Maya. En liten söt (kanske ridskolans absolut bästa) ponny som är riktigt fin! Hon kan ses som svår då hon gärna blir lite lång ohc loj, men rider man ihop henne är hon en fantastisk ponny! Och SÅ taggad hon var! Sötnosen, hon tyckte att det var RIKTIGT kul att få köra på. Jag ser verkligen fram emot imorgon, då hoppas jag på ett lika bra pass!
 
Bilderna är tagna av söta Malin, min ponnycupstjej, som frmodligen kunde fota även imorgon :) Så då kanske ni får fler bilder :)
 
Nu är jag skittrött rent ut sagt, för efter detta pass red jag ridlärarens lilla ponny Kitty, och även en liten sväng på prinsen Gonzo.



Remember me