Måndag

Hej hopp!

Nu har vi kommit tillbaka hem till Sverige igen. Vi landade ju strax före 00.00 igår och sen tog det ungefär två timmar att ta sig hem. Jobbigt. Jag vill verkligen inte komma hem, utan hade gärna stannat ett tag till, kändes som rena rama lyxlivet där :)

Idag blir det att jobba, men jag har ju kvällsvecka, och så är man ju ledig imorgon, så jag jobbar mellan 12.36 till 19.12. Sen efter det blir det nog att åka hem till min familj, för de är ingen vanlig dag idag, de är lillebrors 20årsdag idag!! GRATTIS!!!

Det blir dock lite intressant på jobbet idag eftersom att jag inte ser någonting på grund av ögoninflammationen. Men de blir ett senare problem.

Nu ska jag snart kliva upp ur sängen och börja ta tag i dagen. Ha det så bra så länge!

ha en bra valborg :D




Remember me