Fredag



Hejsan allihopa!

Hoppas ni mår bra! Jag själv mår sådär just nu faktiskt. Jag känner mig lite trött, tror att all övertid och extra arbete tar ut sin rätt på mig nu. Det börjar komma ikapp mig. Uppepå denna trötthet har jag ju sjukt ont i benen, fick en kommentar igår om att jag förmodligen har benhinneinflammation, och det är det jag är rädd för också. Det gör riktigt ont, så jag kan knappt gå normalt.

Så just nu är jag lite nedstämd faktiskt, tråkigt nog. Därför har det blivit lite dåligt med inlägg igår och sådär. Jag bara totalsomnar så fort jag lägger mig ner en liten liten stund, och jaa.. Alla är inte på topp jämt antar jag. Men nu får stå ut och istället peppa mig så jag blir lite uppiggad :)

Hur som helst, idag börjar jag klockan 6 på jobbet, och jag får sluta 12.42. Så det längtar jag till, vi har en kort dag idag. Skönt. Vi hörs om en stund! Love you all! ♥






.



Remember me