En enkel outfit

Sjukt snygga skor!

svar: Njae inte direkt.. Men jag skulle gärna vilja åka till New York och bara shoppa loss :D Haha!

sv: nä inte direkt, har du planerat nått i höst/vinter? :)

sv: jag tror det landet som är längst söderut jag varit i är grekland! :)

fast sen har jag varit på t.ex malta o det vet jag inte var det ligger! :P

Jag har inte varit och bloggat på länge så jag har glömt lite vad vi har pratat om, med jag förstod nästan när jag såg din kommentar :)

Sv: Jag har bara varit nere på Kanarieöarna :D

Hallå sötan !

Kikar in för att önska dig en fin kväll ! :)

Kram

Svar: Nej, jag har inte varit där men det verkar skit mysigt där :)!

Brukar du ofta åka utomlands? :)

hur mår du idag? KRAM!

JAg bara jobbar och jobbar känns det som. Själv då??

Snyggt :)

HOPPAS DET ÄR BRA MED DIG IDAG ?:)

Snyggt :) var har du köpt skorna? xx




Remember me