Tävlingar avslutade

Mors dags tävlingen är nu avslutad och vinnaren från produkterna skickade.


Biolage tävlingen är nu avslutad och vinnaren får produkterna skickade.

jag ska ta studenten imorn och sen åka upp till norrland på begravning, så det händer både roliga och tråkiga saker denna veckan. sj ?:)

SV: Okej nice! Nja, ska på studeeent igen :) hihi, själv?

svar: imorgon ska jag åka till Norrköping och shoppa och på lördag ska jag gå på teorikurs :D

sj? :)

sv: Aha. :) Nja.. eller jo förresten min kompis från Kalmar kommer upp så vi ska ha dunderkul! :D Ska du göra någe roligt då? :) Kramkram

sv: Ja, jag ska ta studenten imorgon!! :D:D hihih

själv då? :)

svar: okej :) ja jag ska vara med vänner & åka till mitt landställe och vara med kompisar där ! sj?

Okej:D

Nja, typ inget:/ bara plugga:)

sj?

svar: imorgon ska jag hem till pojkvännen, torsdag, kalas, fredag, jobba :D

Roligt :) vart har du varit då?

Ja det är ju långledigt nu och jag fick helg redan idag, men imorgon ska jag ändå till skolan och vara smink och hår modell för en kompis! Sen blir det shopping + bio. Sen ska jag bland annat sola galet, mer bio, gå ut och äta med mina vänner, utgång och lite så :) kommer bli en riktigt skoj vecka.

Vad har du själv för planer?

Hej allt bra? :)

Sv; jag ska på en födelsedags fest nu på torsdag! ;)

vad ska du göra?



hur har dina dagar varit när du var borta? hoppas att du hade det bra!<3



kram

Jag ska hälsa på familjen :) du?

Heeh , okeej låter nice :) Vart haru varit :) Men jag förstår de , vem blir inte trött utav att resa.

Hmm i vecken blire att ta det lugnt faktist, skulle ner till linköping, men det blir om en vecka istället. Så det får bli att plugga, så att man kan få bättre betyg innan lärarna sätter betyg :)



Sjäv dåå? :)

SVAR: Ja det blir klassresa till Bornholm! Händer det något roligt hos dig i veckan? :)

KRAM

Jag är ledig nu i fem dagar och då ska jag sova, sola och träna tänkte jag:)



sj då?



kram Frida

sv; okej :)

ja det ska jag, har bara 1skoldag kvar denna veckan så på torsdag kommer en kompis till mig som jag inte har träffat på huuur länge som helst pågrund av avstånd! så ska bli jätte roligt, vad ska du själv göra? :)

sv: de e lugnt:) Ja har bara en massa träningar inför en tävling den 19 juni å så äre typ inge skola den här veckan heller. själv?:)

jaha amen det är lungt äre :D

det är ju långhelg :D men jag har iallfall 2 dagar planerade med en vän sen får jag se! själv då :)? kram

Hej! min vecka ser rätt så trist hehe :P lite små jobb och inget märkvärdigt. Jag följer gärna med som shopping kompis ngn gång om du skulle ha lust annars.

sv: ja jag ska göra lite kul i veckan, imon åker jag på klassresa tills på torsdag sen på fredag är jag ledig och då kommer alla mina 3 bröder och är här till lördag och på söndag ska vi till min bästa kompis familj :) du då? <3

ja idag var jag på min brors bal och sen blir det lite studentskiva också =) Själv då?

SV: ja, ska på örnexpo typ på lördag, då är Sara Varga där, och nationaldagen ska Alexander Rybak va på örnexpo! :D

Vad ska du göra i veckan då? :)

Men vem vann då?




Remember me