Torsdag

Godmorgon!

Om någon undrar vart jag tog vägen igår efter jobbet kan jag säga att vi fick sluta vid 15 istället för 17, och då passade vi på att dra ut med vattenskotrarna. Jag, Jonn, Emelie och Kim. Det var jättemysigt. Vi åkte ut till en ö och satt och myste i solen, killarna badade och vi skrattade och hade kul. Efter det åkte jag och Jonn med mamma och pappa ut och käkade räkmacka på ett café vid vattnet. Mums!

Nåja, nu är det ny dag och det är ytterligare en jobbdag. Det är fortfarande introduktionskurs, och det är faktiskt fortfarande kul. Mycket roligare än jag trodde faktiskt. Jag trodde att jag skulle tycka att det liksom var "helt okej" eller eventuellt "lite roligt" men jag tycker faktiskt att det är "kul" eller till och med "riktigt kul". Det är härligt!

Efter jobbet vet jag inte riktigt vad som står på schemat. Vi får se helt enkelt.



En härlig bild från igår när vi åkte vattenskoter i solnedgången

SV: Hehe, okej =)

Nja, har inga speciella planer idag faktiskt ;) Sj? :D

vilken mysig bild :)

Svar: Haha, där ser man! :)

Idag ska jag vara barnvakt och sedan ska vi väl dra och bada med min syrra och min valp :) sjdå?

Ashälig bild!

sv; Jag ska baka! och kanske sola lite! Dudå?

Ha en finfin dag! Kram!

Gosh, vilken härlig bild :)

Sv: Jo det hade jag med! Ja, om jag minns rätt så var jag väldigt trött dagen efter! :D




Remember me