Inte dåligt!



Kolla in den här! Igår när vi var ute och åt med mina föräldrar tog vi allihopa varsin räksmörgås, och den var inte dum måste jag säga! Oj oj oj. Riktigt stor, och riktigt god! Vi var på Sandvikens varf Café, otroligt mysigt! Rekommenderas verkligen. Gott, trevliga, bra ställe, och med jättebra möjligheter att lägga till vid bryggorna.

ser gott ut :)

sv. nej det här är min första blogg jag skriver i, och du då? har du haft någon annan blogg innan? :)

Svar: Okej ! :)

vi är ju tre personer på våran blogg och vi kanske gör 2 var varje dag.

SV; Oj, 1000 besökare är ju sjukt bra! :D

Det är olika, ibland har ingen blogglust alls. HAHA! Men försöker få igång det. ;)

Själv?



Kram!

Sv: Jaha, men har du fler besökare nu? 1000 är ju massor :D Och jag gör ca. 5 inlägg per dag :) Och du??

4-5 kanske ? :D ibland mer! :D

Sv: Okej! :) Ojdå, det var många besökare ! :)



jag bloggar mest typ varannan dag, och då blir det kanske två eller tre inlägg. men sen är det helt olika, ibland har man ju mer att skriva om än vissa andra dagar ;)

Ser gott och fräscht ut :)

sv: okej =) när jag var som mest aktiv för kanske 1 år sedan hade jag runt 800 läsare om dagen och bloggade kanske 10 inlägg om dagen, men nu blir det mellan 2-8 kanske beroende på vad jag gör och om jag har något att skriva om :D

Sv: Jadu, antalet inlägg om dagen beror på.. Vissa dagar kan det bara bli 2 och då är det "lat-dagar" ;) Men runt 4-5 inlägg försöker jag hålla mig till! :D Själv? Och hur många besökare har du om dagen? :)

Har du haft en bra dag i denna värme? :)

sv: Okej hur många har du nu då? :) jag gör kanske 5-6 inlägg per dag, minst :) dudå?

sv: okej! 2 kanske. brukar vara mellan 2-4 oftast. (: dudå ?

ser gott ut! :)

okej :), det är helt olika men kanske 1-3 inlägg varje dag och då beror det på hur mkt tid man har och så heh. Själv? :)

kramar!

sv: jadu, innan (när jag inte har fått göra så mycket) så har det blivit mellan 4-7/8 inlägg om dagen faktiskt ^^ Men det beror mest på tidsbrist. Men nu så orkar jag inte riktigt blogga så mycket, eller har rättare sagt inte lust, nu när jag får börja anstränga mig mer plus att jag blir trött av värmen så det blir kanske 3-4 inlägg om dagarna nu.

svar Några dagars sent svar kanske menmen. Bättre sent än aldrig som man brukar säga:) Kan berätta vad jag gjort idag iaf. Jag och en kompis for och badade och solade osv.. I inlägget som heter "storgrundet" kan du läsa och se bilder från dagen, om du vill veta mer:)

sv; skulle inte skada med ca 1000 besökare per dag ... Jag publicerar oftast i snitt 3-5 inlägg, ibland mindre ibland mera :) dudå ? kram !

sv; jaha:) jag gör väl ett eller två inlägg per dag.. sj?

kram!

va roligt! :D oj 1000 besökare det är jo jätte mke:o :D hur gör du att du får så många besökare?(a) hur många besökare brukar du ha nu då ?:)



SV: jag brukar göra mest 3 inlägg och dagen kanske händer det att det blir 4 men bara ibland och när jag har tid annars är det bara 2 inlägg om dagen sj då ?:D

åh, gott det ser ut!



sv; okej, där ser man. :) jag tror jag gör ungefär 4 inlägg om dagen, själv? :)

SV : okej , just nu så är det jätte lite eftersom att det är så varmt ute och så (A) men kanske 5 inlägg . själv ? kramar

Sv: Inte illa! :D Vi kanske bloggar 3-4 kanske till och med 5-6 inlägg var, så blir en del tillsammans :) dd?

sv: Jag försöker att göra mer än 3 inlägg per dag men nu under sommaren så är man ju så upptagen att de kan bli mindre med under vintern blir det ca 5-8 inlägg per dag :D, hur många gör du?

sv; jaha okej.:)

jag vet inte, kanske 3-4 stycken, nu har det ju blivit rätt dålig uppdatering under sommar lovet men annars så bloggar jag ganska mycket. :)

jag har ungefär 1000unika dagligen nu :)

sv: jadu.. alltså det är i olika perioder detdär.. men när jag väl bloggar så blir det väl kanske runt en 3-4 stycken bara! :)

dusjälvdå? kram!

det beror lite på, vilket humör ja e på och hur vädret är men försöker att göra minst 3 i alla fall per dag men ibland blir det mer som tex 4 elr 5 :)

sv; Aha okej :) Jag skriver lite varierande men ca 4-8 inlägg/dag. Sj? :D

Svar: Okej, det var ju mkt.

Det beror lite på om jag bloggar den dagen eller inte, om jag väl bloggar en dag blir det kanske mellan 2-3 inlägg per dag. Och om jag har mkt att skriva om delar jag upp det i olika inlägg och då kanske det blir mellan 4-6 om dagen :) Kramar

Och har du fått mina kommentarer till tävlingen?

De syns inte :o

jaha, oj det var mycket! :) hm.. det är lite svårt att svara på, det är olika från dag till dag. och nu när det är lov så försöker jag att blogga lite mindre för att hinna göra annat! men när skolan börjar så brukar jag blogga oftare och så. men jag skulle tippa på ungefär 1-3 inlägg, mer eller mindre :)



jaha hahah fel av mig.. själv är man bara 14 hihi (a)

sV: okej :) de är olika men minst ett eller två, men sen så lägger ja mera upp bilder än å skriver saker med :P sj då :)?

Okejokej, jag gör nog ett inlägg om dagen! :)

sv; brukar hinna med 4-5 stycken, men när jag är med någon så blir det inga alls typ :)

Hej!

Vill du vinna EN VALFRI VARA från Nelly / Love Basket? Klicka i så fall in på www.submit.blogg.se. TÄVLINGAR VARJE DAG! :D

- mums!

sv:Gu va kul :) Jag bloggade mer förut för nu årkar jag inte sitta inne och blogga när man kan vara ute ? Men förut gjorde jag typ 8 st per dag nu blire 3 - 5 <3

sv; Oj oj, kul med så många besökare :).

Nu på sommaren blir det inte jättemånga inlägg, man vill ju vara ute i solen ;). Har inte heller något bra dator, fick lämna tillbaka min macbook till skolan :(. Så nu får jag låna min systers eller sitta framför våran stenåldersdator, haha =D Men i vanliga fall blir det kring två/tre inlägg, beror på om jag har något att skriva om eller några bilder att visa :). Själv då? Kram

SV. Okej :)

Kanske 3 inlägg och uppåt..

Själv?

sv: jag har ungefär 8 besökare varje dag om jag har tur:( jag lägger in ca: 2-4 inlägg om dagen:)



kramar: malin

Åh, det där såg riktigt gott ut!



Hm.. jag gör nog mellan 2-4 inlägg per dag men det beror helt på hur mycket tid jag får över till att blogga.. och ibland har jag ingenting att skriva så då blir det inte att jag bloggar :p Du då?

Okej va trevligt :) jag försöker göra minst ett nu på sommaren. men ibland är det typ 4 och nästa dag typ en... haha. lite olika xd dudå?

sv: okej ^^)

hmm.. jag vet inte det är väldigt stor skillnad från dag till dag :)

Ok! Gott :-)



Jag försöker blogga så mycket som möjligt, men de här dagarna vill man ju bara njuta av solen men jag håller mina läsare uppdaterade så mycket jag kan hehe :D Annars är det ca 5-6 :)

sv: okej. oj, de är olika varje dag, men de blir väl 2-5 inlägg per dag typ, beror på hur mycke bilder o annat shit ja har att bjuda på ;) själv?

sv: Oj 1000 unika, nt illa!! Hihi typ 1-6 inlägg varje dag :)

Sv: Nooway! jag med! Eller ah, mariekällgatan är väl mariekälla? HAHA

Jag har också haft någon blogg innan denna, har dock aldrig haft så höga besöksiffror.

Hur många inlägg jag gör om en dag..? 1-3 typ x) Du då?

Sv: Okejokej, jag har då aldrig varit inne på din blogg tidigare men det kanske inte är så konstigt med tanke på hur många olika bloggar det finns! :)

Jag gör allt mellan 1-6 per dag. När det är skola brukar det blir kanske 1-2 men nu när det är lov så hinner jag ju göra fler och bättre, för det mesta! ;)

Hur många inlägg per dag brukar du göra? :)

Oj, herregud. 1000 besökare, hur lyckades du med dt?o.O

olika, svårt att säga. En dag var dt 10 inlägg, en annan dag bara ett inlägg;) men det brukar väl ligga runt 5 inlägg, ibland mer och ibland mindre^^

dd?

hur många besökare har du per dag nudå ungefär?:)

olika (:

SV; de är så himla olika! Om jag är hemma kan de bli upp till 5-6 inlägg, men me tanke på hur sällan jag är hemma så blir de alldeles för lite. men kanske mellan 1-4 ;p

sj? (:

ida

sv: haha :p

med den här bloggen som jag har nu har jag bloggat med i 1 år och 1 månad. Sen har jag haft 3 andra bloggar, med två stycken så bloggade jag i 6 månader var och sen med en så bloggade jag i 1 månad :)



har du haft några bloggar/blogg innan den här?? :)

härligt! :D



Ja de beror helt på men typ 3-7 inlägg per dag, men nu på sommaren så blir de oftas bara 2-4 per dag. Dusj? :D

sv; Jag gör 2 - 6 inlägg per dag, fast de senaste dagarna har jag gjort endast 2 inlägg. själv? :)

SV:Kanske två gånger nu på sommaren :)

Hur fick du många besökare?

Sv: Okej :) Nu när jag jobbar så försöker jag minst ha 3-4 st men när jag är ledig så blir det lite mer :) själv? =)

sv; ja du :) minst fyra och ibland fem :)och hur många gör du då ?

Är du den personen som gillar mode? Då är Modehallen rätt sida för dig, här tipsar vi om allt från klänningar till jackor till jumpsuits & kjolar, osv. Släng jättegärna in en kommentar om vad du tycker. Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram!

Svar : Okej. Hur många inlägg jag gör per dag är helt olika beroende på vad jag gör, ibland kan det bara bli ett inlägg på en dag och ibland blir det mellan 6-8 inlägg :) Så det beror på helt enkelt. Men ser till att försöka hinna med allafall 2,3 inlägg dagligen nu på sommaren :) Du då?

SVAR; Varför slutade du med den andra bloggen när du hade så mycket läsare? :) Jag gör ungefär 2 inlägg om dagen haha, inte så mycket faktiskt. Själv då?

jaha okej där ser man:) va roligt! oj det är faktiskt väldigt olika, beror på hur mkt fritid och inspiration jag har! ibland kan det bli flera stycken och ibland 1 eller 0. väldigt olika som sagt:) du då? Kramkram

Sv: okej, jag gör väl ett eller två inlägg om dan. Är inte så duktig på att uppdatera :P dudå?

Sv: okej ;) Det har jag absolut ingen aning om, blir väldigt olika, själv då? :)

sv. okej, okej! :)

det är olika runt 1-7 men nu den senaste blir det bara mindre!

SV; man ångrar sig oftast när man tagit bort bloggen ju ;) hmm.. just nu under sommaren upptaderar jag ungefär 2 inlägg per dag, annars har jag kört på 4-5 inlägg, men just nu har jag en liten bloggpaus, dudå? :)

Sv: det beror helt på vad jag har haft för mig under dagen, men det brukar väl bli runt 2 inlägg om dagen ungefär! :) dudå?

Sv: det beror helt på vad jag har haft för mig under dagen, men det brukar väl bli runt 2 inlägg om dagen ungefär! :) dudå?

gott :)

tycker du att man kan söka till stockholmsgruppen när man är som jag (14)?

Fin blogg :)

Vad gott de ser ut :)

Hoppas du får en trevlig kväll!:D

sv; det är väldigt olika, men i snitt.. hm 3 st kanske? själv då?



kram

Sv: Okej :P Men 1000 läsare är ju mycket!!

Om jag är hemma en hel dag så gör jag minst 3 inlägg på bloggen, men annars brukar jag göra ungefär två stycken, de beror på hur ofta jag får tillgång till internet :)

Hur många gör du själv?

sv: Jag gör "bara" ett inlägg om dagen i min blogg ;)

Sv: Okej. Det beror helt på. Hur "bloggsugen" jag är, om jag har tid osv. Men den senaste tiden har det bara blivit ett inlägg per dag. Men jag ska försöka börja blogga mer nu under sommaren. Ungefär hur många inlägg gör du per dag? :) Kram

sv; oj okejokej :) jadu, jag ägnar inte så jätte mycket tid åt att sitta här just nu, uppdaterar när jag känner fört liksom :) haha kram

ser riktigt god ut!

Svar ; Jaha ! men så många läsare har verkligen inte jag!

Det varierar faktiskt !

Skriver oftast när jag har lust så det blir lite olika !:) kram

SV: Okej! :) Det beror på vilket humör jag är på, men snitt kanske 2-3 inlägg/dag.

Okej :) Just nu gör jag inte alls mycket inlägg men det beror väl på att det är sommar och då vill man inte sitta inne vid datorn så kanske 1-2 per dag. Men när det är sämre väder så blir det fler. Du då? :)

svar: okej :P jag gör 2 eller 3 stycken per dag, det varierar vad jag gör om dagarna o så, du då? :D

sv; okej.

asså jag är ju ingen storbloggare på ngt sätt, så jag gör ungefär 2per dag, fast det är jätte olika. ibland inga alls, ibland 5! beror helt på, men oftast 2 :) dudå?

sv: okej nice :D

hur många läsare har du nu då?



det är väldigt olika med inlägg beroende på hur många komentarer jag har i inlägget, hur mycket jag svarar på komentarer och hur mycket jag sitter vid datorn överhuvudtaget. men är det mycket vid datorn så 4 eller fler. om det är lite vid dator så typ 2. du då? :)




Remember me