Söndag

Hej hopp!

Förlåt allihopa att det inte kommit något inlägg än. Och inte heller något igår kväll, men det har sina förklaringar. Som jag misstänkte mår jag som jag förtjänar idag. USCH! Men jag hade kul igår, och det här är ju en av följderna. Det är inte så konstigt när man börjar tidigt på morgonen och håller på hela dagen. Tur att det är ett år kvar till nästa gång! Haha! Jag kommer visa lite bilder senare och berätta mer, jag vet att många väntar på det :)

Idag blir det en dag i horisontellt läge, liggandes i soffan med andra ord. Nu tittar jag på film på datan, det blev What happens in Vegas. Jag har inte kunnat sitta eller stå upp utan att må illa, så då är film med soffläge perfekt! Först nu har jag känt att jag orkade ta tag i bloggen. Men jag ska försöka få till en hel hög med inlägg idag. Snart mår jag nog lite bättre.

Annars idag har jag ingen plan. Kanske gå en sväng till affärn och köpa någon cola-burk eller nåt. Låta Abbe röra lite på sig. Sen blir det nog film, på film, på film. Blandat med lite bloggaktivitet.

Gjorde ni något roligt igår kväll?

Allt bra idag? Kram! :D

bara bra :D

sv: Oj, sent svar men jo tack, det har jag verkligen! Hur var din Turkiet-resa? :)

Så skönt :) Inte vad jag har planerat nu, ska typ jobba hela tiden så det blir nog inte så mycket. Du då?




Remember me