Delfinerna ♥







Jag satt och kikade igenom bilderna på när jag badade med delfiner och återupplevde mina känslor. Det var sååå häftigt! Så jag delar med mig av ännu några bilder från upplevelsen. Är de inte söta? ♥

sv: hoppas du haft det bra i turkiet! :)

jag har haft det bra faktiskt! :)



kram

Wow, coolt!

Men guud va gulligt! :') Att få bada med delfiner är ju en DRÖM!



Sv; Haha, läste nyss vad Bad-Anka Event vá ;) Förstår att denna söndag inte är den härligaste! Haha

Jag är ledig till den 24:e augusti..pluggar du också? :)

svar: förlåt för sent svar. Har varit på fotbolls cup, men nu är jag tillbaka. Allt bra med dig?

oh vad mysigt att bada med delfiner ! :D

checka gärna in min nya blogg! :)

sv: ja det måste ha varit skoj :)

Jag och mitt ex var där för ca 2-3 år sedan :) Blir nog ingen utlandsresa för mig i år :/ Men jag hoppas att jag hinner!

sv: sorry för sent svar. Men bor i Grekland för tillfället så är sällan inne på datorn.



- nej jag brukar sällan internet-shoppa!

Häftigt att simma med delfiner! :) Fin blogg!

Lust att besöka/komentera på min blogg?

Just nu kan du vinna ett valfritt smycke av mina egen designade. Titta in och var med här nu; http://fashiontwisted.com/2011/july/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

reglerna är enkla! :)

åh vad härligt! vill också bada med delfiner!!!!

Ha en finfin kväll! Kram :)

sv: så najs :D nej, tyvärr har jag aldrig varit i turkiet :/ men skulle vara sjukt kul att åka dit, älskar att resa :)

SV: Jaha du :P

Jag är ledig tills den 17 augusti, då börjar skolan igen, hehe...du då? :) kram!

svar: ååh vilka fina bilder! Men jag har ledigt till den 18 augusti :) hur länge har du ledigt? :) kramar!

vart var du då? :D

Åh, det där såg helt underbart ut! :)

Kul! :)

Allt väl?

Åhh vilka grymt härliga bilder fina du! :)

Händer något spännande i veckan?

Kramar!

Oj, så härligt! Det där vill jag också göra nångång i mitt liv! :D

aoo vad roligt att bada med delfiner;)!

Aw, så himla söta delfiner :)

damn, vilken upplevelse...det måste varit fantastiskt att få vara med delfinerna!! Super fina bilder i alla fall

Åh vilka fina bilder! :) Ha en bra dag.

Vad fina bilder!

Och jätte söta delfiner :D

sv: åh gud så härligt! :) var i turkiet var detta?

nej har inte varit där innan, men åker dit på lördag.

Tack kram!

fin bilder lyckost dej:D




Remember me