Myskväll

Hej alla sötnosar!

Vill börja med att tacka för alla fina kommentarer idag. Ni är så gulliga och jag har ju varit på lite trist humör idag, hängig, trött och allmänt dålig, så era kommentarer piggar verkligen upp!

Efter skolan idag gick jag och tröstshoppade lite, hehe. Det blev två saker, men ni får se dom imorgon, för jag har inte fotat dom än. Hehe, spännande va?

Ikväll nu blir det att sitta och mysa med Jonn ♥ Han om något piggar upp mig :) Det blir en myskväll med film. Vi tänkte lägga oss i sängen lite tidigare och slå på en film. Myyyys!

Imorgon hoppas jag att jag är lite gladare

.


Jag & min underbara pojkvän i somras i Grekland

förlåt för sent svar!



Söt bild :)

Vad söta ni är! :D

Hej ! Hur mår du idag ? :)

Ååååh, vad fina ni e tsm !!:)

vad tycker du om ringarna ?! :D

Fin blogg du har!

Ville passa på att tala om att jag har frågestund på bloggen, fråga gärna en eller flera frågor! :)

Skulle bli glad om just DU ställde ett par frågor!



ps. söta ni är tillsammans <3

CHECKA BLOGGEN :D

Allt bra idag ?

Superfin bild! :D

låter härligt ^^!

aaaw va söta ni är =)



jo tack,det är bara bra idag hihi. allt bra själv? hoppas det =)

Ååh, vad jag längtar till sommar och sol!

sv: Det är bara bra med mig tack! Händer i veckan? :)

Ååh, vad jag längtar till sommar och sol!

sv: Det är bara bra med mig tack! Händer i veckan? :)

sv, jag mår helt okej, lite halvförkyld sådär bara! :) själv?

sv; bara bra sj? :D

Vilken fin bild,vad härligt det ser ut! :)

Hjälp mig att välja vilket nagellack jag ska ha, turkost eller rött? Kolla även in mina snygga modetips. Ha en bra kväll och jag hoppas att du och din pojkvän får en bra morgondag!

Gud va härlig bilden såg ut. Saknar värmen!! Nu får vintern ta och försvinna snart tycker jag.. :)

Gud va härlig bilden såg ut. Saknar värmen!! Nu får vintern ta och försvinna snart tycker jag.. :)

- Okej :)



Jo jag mår bra :) sjd?

SV; Jorå jag mår bra! :)



Görs ?

sv. jo tack jag mår bra :) själv med?

Shopping och pojkvän hjälper alltid när man är på dårligt humör :)

Hej!

Kolla in mina hemma gjorda smycken jag säljer för en billig slant =)

xoxo

fashiontwisted

SV: Sådär, själv?

Åh myss!

Man blir alltid så glad av pojkvännen :)

Mysigt! det enda som kan få mig på bra humör är flickvännen min, så jag kan förstå att det är något du såg fram emot, speciellt om du har varit lite nere på sistone! hoppas allt ordnar sig!

råkade hamna på din blogg av misstag..men e glad att jag gjorde det..du verkar vara en så snäll och gullig tjej med ett underbart kärleksfullt förhållande..önskar er det bästa..ni e jätte söta..och tycker d e kul att följa dig på bloggen:-)

kolla in bloggen http://kassandras.blogg.se

fin bild på er! :D

du får ha en bra dag

kram

sv; jo jag mår bra, självdå?:D

fina ni är tsm:)

jättefin bild gullet! :) hoppas tisdagen blir bättre än måndagen!

Underbar bild!

söt bild:)

Hej hur mår du?:D

Åh vad söta ni är :D!

Bloggbråket verkar ha lugnat ner sig om Kissie på min blogg, så just nu pågår d "veckans Blogg" vinnare utses på Fredag!

FÖr extra tur så länka mig i din blogg ;)

Handtillverkade smycken till låga priser!

www.chainuf.blogg.se

Fin blogg du har! :) Hur upplevde du Grekland? Jag och min sambo tittar på resor dit. Kolla gärna in hos mig :)

Fin blogg!




Remember me