Fredag

Goodmorning honeys!

Idag är det fredag och jag har lite olika planer för dagen. Jag ska ner på stan och uträtta lite ärenden, och även träffa fina Malin för en fika/lunch. Ska bli kul att träffa Malin, jag har nämligen inte träffat henne på över en månad! Normalt sett träffas vi ändå med jämna mellanrum.

Annars idag hoppas jag att min kära pojkvän ska bestämma sig för vad vi vill göra på nyårsafton (Detä r ju liksom IMORGON!!!) Han har nämligen inte riktigt kunnat bestämma sig, och jag har mer eller mindre lämnat planeringen åt honom. (Hur tänkte jag där? :P Haha!) Så vi får se om det beslutas något.

Vad ska ni fina läsare göra på nyårsafton?

(Nisse och jag önskar god morgon på bilden. Några frågade igår vem Nisse är; Han är min vän MalinEs hund. När jag och Jonn var på MAuritius bodde Abbe hos MalinE, och samma dag som vi kom hem åkte MalinE till Thailand med sin familj, så då passar vi deras ena hund. Alltså lilla Nisse)

Låter som en bra dag! :)

:))

kul att du är med och tävlar , meddelar när vinnarna är dragna !

aw så söt hund! :)

kram




Remember me