Dagens

  

Såhär har jag sett ut idag när jag sprungit runt på stan. Till detta körde jag en tunn skinnjacka med världens största halsduk. Myyys!

Stickad tröja - ginatricot / Skinnimitationsbyxor - H&M / Rejäla kängor - Skopunkten

Snygga kläder! Ska du ha på dig något snyggt imorn då? Vad isf? :D

snyggt :)

Riktigt snyggt!

riktigt snyggt!

älskar de där Jeansen/byxorna!

glömde skriva i förra kommentaren: Fin outfit:D

snyggt!

Jag följer redan din, du har frågat innan! ;)

Kanonsnygg outfit!!!



På nyår ska vi hem till ett annat par och fira. Vad ska du göra?



Mitt brorsbarn har nyss skapat en blogg. Jag tror hon skulle uppskatat att få en trevlig kommentar: http://almasord.blogg.se



Ha en trevlig kväll!

fan vad fin outfit!

haha brukar stå så med foten jag med (tredje bilden)

'Årets blogg' på min blogg, där du har chansen att bli LÄNKAD I min blogg I ETT HELT ÅR. För mer information om tävlingen ta en titt på min blogg. Direkt länk: http://alexandrasteel.blogg.se/2011/december/arets-blogg.html#comment

Gott Nytt År - Kram

Fint! (: diggar byxorna

Skitsnyggt :)

Snyggt!




Remember me