Yesterday



Fin bild:)

Fin blogg! Händer idag?

Vad ska du göra på helgen?



Kram :)

Hihi, roligt att vi har samma rubrik;D Okej, nja faktiskt inte:O Hos dig då?

- det regnade imorse men inget annat :) hur är vädret hos er?

sv; För någon dag sedan, nu de senaste dagarna har det varit en massa sol och runt 25 grader! :) Hur är vädret hos dig?

Kram!

fina ni var :D

sv; Okej !:) nee det har de faktiskt inte, hos dig då ?:)

Kram

hejhej :)

idag är det ju sista april och vad har du för planer inför dagen? =)

Två vackra kvinnor på ett och samma kort. Två tummar upp på det ^^ och ha en great helg!

Sv; Nejnej, här har det vart sol hela dagarna ;) Haha..vart bor du ? :)

Nej faktiskt inte :D

Sj då?:)

SV: nej men varit ganska blåsigt, hos dig då? :)

Svar: Jag var uppe hos min pojkvän och myste bara, sen var med familjen lite :) själv? Kram

Hoppas du får en fin valborgs kväll! :)

SV: Ja det regnade en skvätt i tisdags kväll :)

hejhej! va gärna med i min veckansbloggtävling!



KRAM

sv: tacos tror jag :')

Fin blogg =)

Skitsnygg blogg! Taggad inför valborg? ;)



Kram ♥ / Sofia Karlberg

Maj

Fina flickor! =)

Hej!

Japp jag har haft det bra sedan vi skrev tillvarandra också!

men nu skriver jag lite för nu har man ju tid igen!

för det är ju helg nu;)

var gärna med i dagens blogg! :)



http://cutielollipop.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-15.html#comment

Hej igen! :)) Förlåt för att jag inte skrivit kommentarer på väldigt länge, men har haft fullt upp. Nu har jag en ny bloggdesign uppe :D

svar; jag ska på disco med några kompisar sj?:)

Ja det var ett tag sen nu! Jag har haft det helt okej bra väldigt stressigt i skolan just nu med alla prov,själv då? Hoppas bra! Kramar Rebecca

m

Ha en bra lördag!:)

sv: okej:) Jodå, igår både regna och hagla de! där då? kram:)

snygga flickor!!

mår du bra idag? :D

fett fina :)

Coola skor!

Vara med i dagens blogg sötnos? <3

Direkt länk:

http://uknowfrida.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-1.html#comment



Hare! ;) <3

OJ säger bara wow riktigt vackert

jag har ju vart utomlands och det var ju roligt ;) hehe

Fin du var :)

Någon som har en ipad/kan någonting om ipad's? :))

sv:nej det har faktist bara varit sol! :D

hos dig då?

var med och tävla i veckansblogg på min blogg! veckans blogg avgörs på söndags-kväll/eftermiddag, här får du en länk: http://kaxigbrud.blogg.se/2011/april/kommentera-1.html tack i förväg! :)

Ida

sv: joo, igår regnade det hära.. Kommer säkert att göra det idag också :/ Har ni haft regn?

har inte regnat här på ett bra tag, men skulle regna imon o nästa vecka skulle de bli dåligare väder :/ sj då? kramar :D

läget cute? <3

här har det inte regnat alls :P



hoppas du får en trevlig valborg :D



kram ♥ KHANGKHENG !

SVAR; Nej faktiskt inte :) Det har varit fint väder!

Frågestund på bloggen! :D

Nej det har det inte alls gjort, vi har haft sol nu de senaste dagarna. var längesen det regnade här nu! Men det kommer väll :) KRAMAR, Ha en fin Valborg tjejen!

Sjukt snygg är du ju, btw jätte fin blogg!:)

hoppas du fick en awesome valborg nu! :D

söta tjejoor!

Hej :* förlåt om jag stör ,_, men ville bara tipsa dig om tävlingen som pågår just nu, har produkterna själv och kan säga att de är super bra! :3



http://saveu.blogg.se/2011/may/tavling-vinn-valfritt-lip-balm.html

ida

jättemysig och bra blogg!! :D




Remember me