Min nya kamera

Idag har vi haft superväder här hemma. Strålande sol och klarblå himmel. Underbart! Så när jag och Abbe varit ute på promenader har jag passat på att testa min nya fina Canon Powershot G12. Det blir jättefina bilder, trots att jag inte lärt mig några inställningar.



Idag ska jag ju till stallet, och många av mina läsare brukar ju gilla när jag lägger upp lite bilder på när jag rider. Vi får se om jag kanske kan fota lite idag, även om det inte blir när jag själv rider.

hej allt bra? :D

Sv; Jag ska åka till fjällen på lördag! :) sj då? :P

sv: inget jag planerat men det blir nog kompisar för de mesta:) ska du göra nå roligt?

Sv: Nej jag har inte direkt några planer. Jag har äntligen påsklov nästa vecka!:D

Sv: Spela match och va med vänerna. Själv? :)

jag har 2 frågor ! :)

1. känar du pengar på din blogg ? :)

2, om du gör det eller vet så undrara jag hur gör man ? :)



Kramar Emelie :)

fin bild! :)

Ida

På lördag blor det fest här hemma och på söndag ska jag sova och sen träna :) Själv?

sv:

Nej faktiskt inte, bara ta det lugnt och ladda upp inför en veckas ledighet :D haha dudå? :)

I helgen blir det vänner, pojkvännen, konsert och shopping. Själv?:D

sv: vet inte, själv då? :)

nej ajg ska göra ingentiiiiiiing :D

sv: ska vara med lite kompisar och så ;) du?=)

SV: ja, i helgen så ska jag på tjejmiddag hos en kompis :) ska du göra någonting roligt då? :)

sv; jag ska spela innebandycup, själv? :D

sv: Ja killen kommer över i helgen, han fyller 19 på söndag. Så idag åkte jag förbi han o gav han en minicupcake, imorn ska vi ha mysigt på lördag middag för honom och på söndag en stor muffins med ljus som han ska få. sen ska jag köpa en present i london =)

sv: Jag vet inte än :S Själv då?

sv; den har vart helt okej:)

lite förkyld.. dusjälv? :)

sv; vet faktiskt inte ...

Sv : Jag ska till stallet och kolla på dressyr tävlingar ! =D sj ? ;)

sv: ska fira två kusiner och en faster x)



Själv?

Sv; Min vecka har varit helt okej tack!

Läs gärna min novell och säg vad du tycker!

Imorgon blir det prao till eftermiddagen sen pojkvännen, lördag blir rugby med tjejerna och söndag vet jag inte riktigt än!:)

sj då sötnos;D

kram

Acy

Har för en gång skull inte planerat in nåt i helgen, så skönt! :) vad ska du göra i helgen då? kram!!

sv; jo de har varit bra :) sj ?

sv:

nja sådär, blir en bättre helg! du då? :)

Ja bilder e alltid kul!

sv: Jag vet inte riktigt än :)

Har du något planerat i helgen då?:)

Kram

sv; är ensam hemma i helgen! Så ska väl umgås lite med pojkvännen kanske. Och vara med på inspelning! :) själv då? :)

Ha en underbar kväll, kram på dig! :)

fin bild!

sv: jag ska nog bara umgås med kompisar & ta det lugnt :) vad ska du göra då?

svar; nää jag vet inte, sj?

funderar på att sova över hos killen :).

själv då ? :)

sv: hmm jag vet inte än, men jag ska jobba sen vet jag faktiskt inte ^^

själv ? :)

sv: Förlåt för sent svar från mig med!

Jo, min helg var väl helt okej. Lugn och skön.

Hur vad din? :)

SV: I helgen ska jag vara med kompisar, chilla blogga osv..♥

Själv ? ^^



Kram!

Ska umgås med nära och kära, dudå? :)



Gud vilken fin bild :O

Kram

Ja vad kul med ny kamera. Ha det så trevligt!

Nja inte direkt sj? =)

Kraam!

Nja inte direkt sj? =)

Kraam!

sv: i helgen blir det massa plugg! mycket att göra innan studenten.. själver? :)

Har du gjort din header själv? :)

Sv.

Ja,förrutom att vissa personer inte kan behärska sig.

Men annars har den varit bra :)

Själv då

??

Ska vara med min pojkvän :) själv?

sv blir mysa med pojkvännen hela helgen då vi inte setts på hela veckan :) själv?

sv: Min vecka har vart bra än så länge, sjdå? :)



+ Nu är svaren på frågestunden uppe, kika in vetja! :)

ska bara på utbildning, mer ska jag inte göra. :P du?

kramen

kul med ny kamerA!

sv: ja jag har haft en bra vecka :D kram!

sv: jo den har varit helt ok, själv? :)

- den va väl sådär :/ hur mår du? :)

sv; kommer att fara till frissan på lördagen men annars kommer jag bara att chilla med en kompis :---) dudå?

Sv: Ska på en kurs;) Durå?

jodå bara bra, ibland var det lite dåligt men annars bra sj då ?:D

sv: Jo den har vart helt okej, din vecka då ? :D

Jag ska på 25 års fest på lördag. Med rocktema, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Haha. Du kanske har något förslag? :) Vad ska du själv göra till helgen? :)

ingen aning de beror på om jag är sjuk eller inte



själv då?

svar: jag vet inte riktigt, dudå?

Imorgon blir det fest, på lördag ska jag va med en polare och på söndag träffa exet och ge henne hennes grejer. Själv? :)



Kramar

SV: ja! på söndag ska jag till rhodos. Sjdå? :)

Åh vilken vacker bild!:-) Jag vill oxå ha en ny kamera!



Kraam

sv: japp det ska jag, ska du? :P

ja, jag ska spela match och va med kompisar :D

isa

Sv: Oj vilken cool bild!! Jag ska åka till landet i helgen dd :))

sv: ja du får se, tror jag ska dra ut med mina kompisar som jag inte sett på länge och göra nåt kul..



Sj då ? :)



Kram

Nu finns det ytterligare en tävling du kan delta i på bloggen. Denna är i samarbete med evasunderklader.se där du kan vinna underkläder till ett värde av 300kronor. Kika in på bloggen och tävla nu!



Direktlänk till bloggen: http://scenbloggen.com/amandarieem/2011/04/13/vinn-underklader-till-ett-varde-av-300-kronor



LYCKA TILL KRAM AMANDA RIEEM

sv: jo då :D har du?

fin bild !

ska vara med min pojkvän och vänner, själv då? :)

Sv: ja, det har jag väl. själv då? :)

Sv: Jo, jag vet inte riktigt. Är oklart om jag ska till mitt landställe men, ja, kanske.

Själv då snygging? <3

åh så kul!!!!



puss

hej! <3 fin blogg.



läs lite på min blogg!!

snygg bidl och underbar sida

jo, sambon och jag håller på att inreda sommarstugan så det blir en tur dit i helgen :) själv då?

sv. har tänkt gå ut och äta med vännerna men får se ^^



du själv då? :) <3

sv: jodå det har väl varit en bra vecka :) sj då? :)

Åh vilke fin bild!

Sv: mja, jag ska iväg till landet fredag lördag med kompisar, sen ska jag väll slappa, du då?

fin bild :D



sv: min vecka ha varit helt okej, dindå?=D

kram ♥

dlc

- just nu har jag inga planer inför helgen, får ta det som det kommer ^^

fin blogg du har :)

Fia

Sv: har haft en super bra vecka hittills, du då?? :D

sof

vet inte ännu kanske blir shopping själv då? :)



kram

svar: Ska göra ganska mycket :) ( förlåt för sent svar )

kram hanna

härligt väder de låter som!

och vilken bra kamera då!

Sv: jo då min vecka har vart toppen, hur har din vecka vart?:)

kram

Det blir lite fest imorgon och kanske på lördag också, sen på söndag kommer några från släkten och firar mig inför måndagen då jag fyller år =) själv då? :)

najs med ny kamerA :d

fotbollsmatch och förmodligen artonårsfest :) dudåå?

Jätte fin bild! :) roligt med ny kamera

ta dee luugnt troor ja ;) va ska du göra i helgen då?

Du kan verkligen hantera din nya kamera!



Svar: Japp, min påsklov börjar efter helgen.



Kram

Jättefin bild!

Vad tycker du om G12 hittills?

funderar på att köpa en men är inte säker..var köpte du din?




Remember me